فرمانده سپاه میناب گفت: حماسه 9دی مانور عقبه ایدئولوژیک انقلاب اسلامی علیه فتنه گران بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۸۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

طالب احمدی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،اظهار کرد: حماسه ۹دی نشان داد عقبه ایدئولوژیک انقلاب اسلامی بیش از همیشه هوشیار و در صحنه هستند وحتی سکوت وبعضا خیانت برخی از سابقه داران در نظام هم مانع بیداری توده های بوجود آورنده انقلاب در برابر تجدید نظر طلبان نشد.

 

فرمانده سپاه میناب افزود: هدف اصلی طراحان خارجی فتنه۸۸سرنگونی انقلاب اسلامی شکل گرفته بر محور امامت و ولایت بودکه اتفاقا یوم الله ۹دی هم برای خنثی کردن فتنه وتودهنی به فتنه گران بر محوریت امامت.عاشورای حسینی و بدنبال هدایتها وروشنگری های ولایت شکل گرفت.


وی،تا کید کرد: درس بزرگ فتنه ۸۸ برای انقلابیون این بود که برای پاسداری از انقلابشان باید مراقب نفوذی ها ی رخنه کرده در جبهه خودی وبازیخوردگان ساده لوح انقلابی نما بود.


سرگرد احمدی نیا با تاکید بر لزوم بازخوانی فتنه ۸۸، تصریح کرد: در سالگرد یوم الله ۹دی  می بایست درمقابل فتنه گران ومزدوزان داخلیشان هوشیار بود و این شدنی نیست جز با تبیین فتنه و روشنگری برای آحاد مردم.

 

وی اضافه کرد: تمرکز امروز دشمنان دردهه چهارم انقلاب هدفشان گرفتن مردم از انقلاب است و راهبرد بروز شده شان فتنه اقتصادی است.

 

فرمانده سپاه میناب ادامه داد: بدبین ونا امید کردن مردم از نظام و ایجاد نارضایتی با حربه سیاه نمایی،بی توجهی به مشکلات مردم بویژه محرومین ،بی مبالاتی اقتصادی ودهها ترفند دیگردردستور کار اتاق فکر فتنه گران قرار گرفته است.


احمدی نیا گفت: وظیفه همه دلسوزان انقلاب درهرجا که هستند ورود به میدان خدمت مردم بویژه اقشار محروم و مستضعف با اجرایی کردن منویات امامین انقلاب در خدمت به محرومین،دوری از اشرافی گری وکمک به بسط عدالت اجتماعی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات