نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: پیام شهدا بصیرت است و کشور ما ایران در عزت وحاکمیت ملی خود مدیون خون شهداست و مجالس شهدا از برکات عالی برخوردار و محل تربیت علم، محل الهام و محفل فاخر شایسته و شهادت فرجام زیبای عمر انسان است.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۹۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

شهادت فرجام زیبای عمر انسان است /مسئولان با درایت خود خدمتگذار مردم باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در مراسم یادواره 25 شهید شهدای خورش رستم جنوبی شهرستان خلخال در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج ) روستای برندق گفت: پیام شهدا بصیرت است و کشور ما ایران در عزت وحاکمیت ملی خود مدیون خون شهداست.

امام جمعه اردبیل با تجلیل از حضور خانواده معظم شهدا وایثارگران و مردم در محفل شهدا گفت: امروز احتیاج داریم از شهدا الهام بگیرم و مخصوصا که انقلاب اسلامی رفته رفته در سطح بین الملل تاثیر گذار شده فوق العاده قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتقا یافته است.

عاملی گفت: ملی که دشمنش زیاد شده و این همه دشمنانش در هیاهو بر علیه ایران است پیام بزرگی دارد واین پیام پیام قدرتمندانه انقلاب اسلامی و پیروزی بر مستبکران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل تصریح کرد: ملتی که دشمنش زیاد شده آن ملت باید آگاه باشد و فوق العاده بصیر باید به مسائل نگاه کند.

حضرت آیت االله عاملی گفت: توطئه دشمنان هر سال در بودجه آمریکا که بر علیه کشورمان اختصاص می یابد مشخص است و نشان می دهد که ما چه کار بزرگی کردیم.

عاملی بر الگو گیری از سیره شهدا تاکید و گفت: باید ملت و مردم دین به تاریخ و کشور را ادا نمایند.

آیت الله عاملی بر حفظ حاکمیت ملی و حفظ عزت و استقلال کشور تاکید کرد.

مسئولین مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند

حضور مسئولین برای دیدن مشکلات مهم است  و اما امروز با مشکل اهالی معظم خلخال آشنا شدیم و به برکت شهدا مسئولان درصحنه حاضر هستند واز نزدیک دیدن مشکلات خیلی مهم است  و اهمیت دارد.

آیت الله عاملی گفت فوق العاده متاثر می شوم وقتی می بینم  که اینجا این همه آب تولید می شودولی اجازه در تخصیص آب ندارد برای ما قابل تحمل نیست و برای ما یک معماست و باید مسئولیت ارشد اجرایی استان با ورود سریع و درایت این موضوع را حل کند و این آب تولیدی برای همین مردم است حق مسلم مردم است و تولید خود مردم است

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: چنانچه که می بینیم اگر خداوند متعال سرما و سوز را به مردم  این منطقه داده طبیعتا همین آب همین سرما و سوز  نیز از آن همین مردم است واینکه ما بگوییم در کشور تخصیص نیست  و  ما به آب دست نزنیم قابل تحمل نیست وباعث خیلی مشکلات در روستاها شده ووهم اکنون درآب شرب در روستاها مشکل داریم.

به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران کشور از دستاوردهای مهمی برخوردار است

البته دولت جمهوری اسلام ایران خدمات زیادی انجام داده و یک زمانی بود که برای رفتن به روستاها راهی نبود و کارهای بزرگی انجام شده و با توجه به خشکسالی اخیر مشکلات زیادی در منطقه پیدا شده و نیازمندهمت جدی دولت در حل مشکلات است و ما با قدرت این مشکل را پیگیری خواهیم نمود

همچنین آیت الله عاملی در سفر به هشجین از جاده هشجین برندق نیز بازدید و بر لزوم تسریع در اتمام این پروژه تاکید کرد.

مدیحه سرایی در سوگ شهدای شهرستان خلخال با مداحی محمد باقر منصوری از مداحان اهل بیت عصمت وطهارت از مهمترین برنامه های این یادواره شهدای خورش رستم جنوبی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار