با حضور فرمانده سپاه دهگلان یادواره شهدای دانش آموزی در راستای 540 شهید کردستان دردهگلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۳۹۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره شهدای دانش آموزی با حضور فرمانده سپاه، نماینده، ولی فیه درسپاه دهگلان، مدیر آموزش آموزش وپرورش به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در کانون شهید مطهری دهگلان برگزار شد.
دراین مراسم سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان اظهار داشت: شهدا ذخایر معنوی نظام اسلامی و جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار ایران اسلامی هستند ذخایر‌ی که امنیت و استقلال و آزادی مردم مروهون ایثار آنان است.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: دانش آموزان باید ایثار و از خود گذشتگی شهدا را الگوی خودقرار دهید و همواره در راه پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارید.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رشادت‌های رزمندگان اسلام نقشه‌های شوم دشمنان را بی اثر کرد چرا که هدف دشمنان شکست و به زانو در آوردن کیان نظام جمهوری اسلامی بود.


وی در ادامه گفت: زمانی که ایران اسلامی مورد تهاجم بعث قرار گرفت دانش آموز، دانشجو و همه اقشار جامعه برای دفاع از کشورشان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدند و با اهداء جان و مال خود امنیت رابرای مردمشان به آرمغان آوردند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان:

حجه الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان از شهدا به عنوان انسان‌های هنرمندی یاد کرد که به بالاترین سطح انتخاب درست و بهره مندی از دنیا و آخرت رسیدند و در دنیا با فرار از گناه قدم در راه مبارزه حق علیه باطل گذاشتند و بر سفره الهی میهمان شدند.

وی خطاب به دانش آموزان هم گفت:: ویژگی یک دانش آموز خوب و با اخلاق بدست آوردن همه خوبی ها، دانش و علم، معرفت و اندیشه و هنر زیبا آرائی اسلامی و انسانی است که شایسته است با الگو گرفتن از سیره و رفتار شهدای دانش آموز از خوبی‌های دنیا برای رسیدن به سعادت اخروی استفاده کرده و بدنبال تحقیق و پژوهش‌های اثر گذاردر زندگی اجتماعی خود باشید.

حجت الاسلام منتشلو همچنین یادآور شد: شهدا با انتخاب درست خود و برای دفاع از ارزش‌های الهی و اسلامی قدم در راه مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گذاشتند و به بالاترین درجه شهادت نائل آمدند.

وی از دانش آموزان خواست با تحقیق و پژوهش در خاطرات رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات