مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: با توجه به برنامه ریزی سازمانی و پیگیری‌های این مدیریت در خصوص توسعه بانک نشا و معرفی علاقه‌مندان به خرید دستگاه نشا، ضروری است کارشناسان نسبت به هدایت متقاضیان و رفع مشکلات دریافت مجوز اقدام کنند.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۰۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد صادقی درجلسه کمیته راهبردی توسعه بیمه و مکانیزاسیون برنج گفت: بیمه محصولات کشاورزی بعنوان یکی از راهکار‌های نوین برای مقابله با خطرات احتمالی و غیرمترقبه فعالیت‌های کشاورزی و کاهش نوسانات درآمدی کشاورزان مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: بیمه محصولات کشاورزی به کشاورزان کمک می‌کند برای کاهش ریسک بهترین برنامه‌های مدیریتی و استراتژی‌های پایدار را بکار ببرند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت:: با توجه به شروع فصل کشاورزی، ضرورت دارد با هماهنگی و همکاری صندوق بیمه محصولات کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی ترویجی و اطلاع رسانی در روستا‌ها برای ترویج فرهنگ بیمه اقدام شود.

صادقی افزود: تلاش برای دستیابی به توسعه در گرو توجه به کشاورزی است و دستیابی به خودکفایی کشاورزی مستلزم توجه به نکاتی از جمله مکانیزاسیون کشاورزی است

وی گفت:: با توجه به برنامه ریزی سازمانی و پیگیری‌های این مدیریت در خصوص توسعه بانک نشا و معرفی علاقه‌مندان به خرید دستگاه نشا، ضروری است کارشناسان نسبت به هدایت متقاضیان و رفع مشکلات دریافت مجوز اقدام کنند.

وی افزود: مراکز جهاد کشاورزی همچون گذشته متقاضیان خرید دستگاه نشا را از طریق این مدیریت به بانک عامل معرفی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها