خبرهای داغ:
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

دشمن از نقش‌آفرینی روحانیت واهمه دارد

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن ازنقش‌آفرینی روحانیت واهمه دارد.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۴۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی مراد یوسفی  در جمع مسئولین نماینده ولی فقیه در رده های تابعه سپاه استان  اظهار داشت: در طول تاریخ روحانیت مهم ترین اساس تحکیم اعتقادی مردم بوده است.

 

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افزود: امروز دشمنان به ظاهر کارهای پراکنده ای علیه این قشر انجام می دهند اما اگر اجازه دهیم آنها کنار هم چیده شوند بدون شک اعتقاد و اعتماد مردم به روحانیت از دست خواهد رفت.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان اسلام از نقش آفرینی روحانیت واهمه دارند و در صدد هستند فضایی ایجاد کنند که آنها را به حاشیه بکشانند.

 

حجت الاسلام یوسفی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در خارج از کشور بسیار خوب عمل کرده به طوری که در سرتاسر دنیا هسته های مقاومت شکل گرفته است.

 

وی خطر سرویس های بیگانه در داخل حوزه های علمیه را بسیار جدی عنوان کرد و افزود: روحانیون باید مراقب باشند که آسیب به آنها برای نظام خطری جدی است.

 

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: نقشه های دشمن در ایران راه به جایی ندارد چنانچه در فتنه ۸۸ ، فتنه ای که قادر بود یک ابرقدرت را از پای درآورد دشمنان اسلام ناکام ماندند.

 

وی تهدید بیوتروریسم را از دسیسه های دشمن دانست و بیان کرد: باید با تمام توان در مقابل این تهدید ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم دشمنان از این طریق کشور ما را دچار مشکل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار