خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس ‌با اشاره به شکست سنگین نظامی آمریکا در برابر جبهه مقاومت در سوریه، گفت: ایران با مدیریت رهبری و تکیه بر خون شهدا کمر آمریکا را شکست.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۵۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷

ایران با مدیریت رهبری و تکیه بر خون شهدا کمر آمریکا را شکست‌

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ‌رحیم نوعی‌اقدم در یادواره شهدای روحانی مدافع حرم که در مدرسه علمیه امراللهی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا حتی به کوچک‌ترین خواسته خود در برپا کردن فتنه در سوریه ‌نرسید.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با ملت‌های مسلمان افزود: امروز دشمنان کشورمان به این موضوع اعتراف کردند که ایران امن‌ترین کشور جهان است و این نتیجه مقاومت ملت غیور ایران اسلامی است.

وی گفت: نیروهای جبهه مقاومت در سوریه از جمله مسیحیان، اهل سنت و شیعیان بودند، اما همگی با اعتقادات محکم دینی و با توسل به حضرت زینب (س) در این نبرد حضور یافتند و شکست سنگینی را به مستکبران غربی تحمیل کردند.

نوعی‌اقدم عنوان کرد: داعشی ها با تصور اینکه پس از مرگ به بهشت می‌روند، هیچگاه در جبهه نظامی فرار نمی‌کردند، اما پس از شکست‌های سنگین در برابر جبهه مقاومت، به دروغ بودن اعتقادات گمراه خود پی برده‌اند و امروز فقط جنبه مزدوری داشته و به شدت از میدان نبرد گریزان هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا با پرچم‌های به ظاهر اسلامی و با راه انداختن اسلام آمریکایی به جنگ با اسلام ناب عاشورایی برخاسته است، تصریح کرد: جبهه مقاومت در برابر مستکبران غربی در سوریه و عراق به پیروزی مقتدرانه، باعزت و دشمن شکن دست یافت.

وی گفت: آمریکا در سازماندهی داعش به تفکر جدیدی روی آورده بود و برای ایجاد آن از همه کشورهای غربی کمک گرفته بود، داعش جغرافیای مشخصی برای عمل داشت، حمایت مالی و اطلاعات اسرائیل و عربستان از این گروه را باید مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به شکست سنگین نظامی آمریکا در برابر جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، گفت: ایران اسلامی با مدیریت شجاعانه رهبر معظم انقلاب با توکل به اهل بیت (ع) و با تکیه بر خون پاک شهیدان، کمر آمریکا و صهیونیست‌ها را در جنگ سوریه شکست و آن‌ها را به زانو درآورد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه کشورهای اروپایی امروز در بن بست داعش گیر افتاده‌اند، خاطر نشان کرد: امروز اروپایی‌ها از ایران می‌خواهند که ریشه داعشی ها را از میان بردارند تا آن‌ها به کشورهایشان بازنگردند و قطعاً از اقدامات خود در حمایت از گروه تروریستی داعش و جنگ در سوریه به شدت پشیمان هستند.

ارسال نظرات