مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان دورود:

حماسه 9 دی هوشیاری را به مردم می‌آموزد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان دورود گفت: ظلم به‌نظام از طرف نظام سلطه به رهبری آمریکا و هم‌پیمانانش به نسل‌های حاضر و آینده می‌آموزد که هوشیار باشند و از حوادث گذشته و رفتار خواص عبرت بگیرند.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۵۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام یداللهی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان دورود در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: اگر حماسه 9 دی نبود حاصل نیم‌قرن رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های و خون ریخته شده بر باد می‌رفت.

وی با اشاره به اینکه حماسه نه دی نشانه بیداری، هوشیاری، بصیرت و وفاداری مردم نسبت به‌نظام را نشان داد، افزود: مردم همان‌طور که در جنگ هشت‌ساله از خود ابتکار، شجاعت و فداکاری نشان دادند در همه صحنه‌ها حاضر شدند در این جنگ نرم هم هشت ماه از خود مهارت نشان دادند و این کار خداست که انسان‌ها را هدایت می‌کند.

یداللهی عنوان کرد: ظلم به‌نظام از طرف نظام سلطه به رهبری آمریکا و هم‌پیمانانش قابل‌فهم است اما فهم و درک ظلم به‌نظام از سوی کسانی که سهمی در انقلاب اسلامی ایران داشتند و خود را شاگرد مکتب امامی می‌دانستند و از وفاداری به انقلاب اسلامی دم می‌زدند مشکل است ولی به نسل‌های حاضر و آینده می‌آموزد که هوشیار باشند و از حوادث گذشته و رفتار خواص عبرت بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات