خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود:
حجت الاسلام میرشفیعی در مراسم بزرگداشت معلم شهید موسی الرضا سعدی در روستای ابرسج گفت: نه دی ماه تبلور حمایت و پشتیبانی ملت از اصل ولایت و گوش به فرمان بودن به منویات امام راحل که فرمودند: (پشتیبان ولایت فقیه باشید که به ملت شما آسیب نرسد.)
کد خبر: ۸۹۶۷۴۶۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدجواد میرشفیعی در مراسم بزرگداشت معلم شهید موسی الرضا سعدی و حماسه نه دی که به همت پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج روستایی کربلا در روستای ابرسج بخش بسطام شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت میلاد حضرت مسیح و امام عسکری (ع) با اشاره به موضوع ولایت فقیه و هدف قرار دادن آن در فتنه ۸۸ اظهار کرد: در فتنه ۸۸ تظاهر کنندگان شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر دادند و این هدف نهایی استکبار و دشمنان داخلی و خارجی ماست که بیان شد.
وی افزود: در سال ۸۸ و بعد از انتخاباتی که مردم پرشور در آن ظاهر شدند دشمنان با استفاده از ابزار و نیرو‌های داخلی و خارجی خود و القاء کلید واژه تقلب کشور را به آشوب کشاندند و این موضوع قریب به هفت ماه طول کشید.
میرشفیعی خاطر نشان کرد: در این مدت با آگاهی بخشی رهبر فرزانه انقلاب که سکاندار هدایت این انقلاب است و بصیرت افزایی، مردم آگاه شدند و آنچه ماندند دست نشانده‌های استکبار در داخل بودند که وقتی موضع خود را ضعیف دیدند دست به خودزنی کردند و ماهیت پوشالی خود را با سر دادن شعار‌ها و برهم زدن مراسم امام حسین (ع) نمایان کردند.
وی تصریح کرد: وقتی آن‌ها باطن خود را نشان دادند مردم تحمل نکرده و در حمایت از ولایت و انقلاب و اسلام به میدان آمدند و حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند که فراموش شدنی نیست.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر اینکه ولایت خط مستقیم حرکتی نظام است گفت: حرکت در مسیر ولایت حرکت در مسیر ائمه اطهار و پیامبران است و این خط مستقیم راه برون رفت از مشکلات است.
وی ادامه داد: بینش و بصیرت است که انسان را به سمت سعادت رهنمون می‌سازد و عاقبت بخیر می‌کند و اگر این بینش و بصیرت نباشد اگر علامه دهر هم باشی عاقبت منحرف می‌شود که نمونه‌های فراوان آن در صدر اسلام و در انقلاب اسلامی فراوان است.
میرشفیعی بصیرت سیاسی را چراغ راه حرکتی مردم بیان کرد و گفت: نه دی ماه سال ۱۳۸۸ نشان داد که اگر بصیرت باشد عامه مردم در خط مقدم حضور دارند و خواص عقب می‌مانند، پس نه دی حماسه بصیرت ملی است و بیدار کذدن خواص خواب و جامانده.
وی تاکید کرد: امروز هم ما به بصیرت نیاز داریم چرا که دشمن تلاش دارد حق و باطل را با هم مخلوط کند و آنچه خود می‌خواهد را به ما القاء نماید و باید هوشیار باشیم و بر بصیرت و آگاهی خود و جامعه بیفزاییم و گوش به فرمان ولایت باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه امروز دشمن ولایت فقیه را سد محکم در برابر خواسته‌های خود می‌داند گفت: امروز تمام تلاش دشمن برداشتن سد محکم ولایت فقیه است چرا که از ابتدای انقلاب تاکنون این ولایت بوده که با بصیرت افزایی در جامعه و هدایت‌های خود این انقلاب را پیش برده و نظام و ملت را راهبری کرده است.
وی تاکید کرد: نه دی ماه تبلور حمایت و پشتیبانی ملت از اصل ولایت و گوش به فرمان بودن به منویات امام راحل که فرمودند: (پشتیبان ولایت فقیه باشید که به ملت شما آسیب نرسد.)
ارسال نظرات
پر بیننده ها