فرمانده سپاه دشتی:

9 دی آبی سرد بر آتش فتنه سبز بود

فرمانده سپاه دشتی در جمع کارکنان این سپاه گفت: حماسه 9 دی با حضور همه اقشار مختلف مردم تبدیل به آبی سرد بر آتش فتنه سبز شد هر چند که شعله های آن هنوز در زیر خاکسترها در حال جولان دادن است.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۸۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ علی غضنفری اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب نوظهور، اسلامی و شیعی در جهان از همان اوّل پیروزی در سال 57، فتنه ها و توطئه های بسیاری را پشت سر گذاشته است، فتنه هایی همچون ملی گراها، منافقین، لیبرال ها، خلق مسلمان، کودتای نوژه، ترور شخصیت های برجسته کشوری و روحانیت، شرارت در کردستان، جنگ تحمیلی، تحریم ها، تهاجم فرهنگی، فتنه تغییر در اصول بنیادین نظام و در نهایت فتنه انقلاب سبز در سال 88 بروز کرد که همه این ها نشان از دشمنی استکبار با ملت ایران و آرمان های انقلاب است.

وی اضافه کرد:هرچند فتنه انقلاب سبز از سال ها قبل و در دستگاههای اطلاعاتی خارج از کشور طراحی شده بود اما بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری به صورت علنی کلید خورد و با بهانۀ تقلب در انتخابات وارد فاز اول اجرا شد. بیان شبهه تقلب در انتخابات توسط دوتن از کاندیداهای شکست خورده موجی از شبهه و سئوال را در میان اقشار مختلف جامعه برانگیخت.

وی تاکید کرد:رهبرمعظم انقلاب دستور دادند تا ده درصد از صندوق های رأی بازخوانی شود اعلام صحت انتخابات از رسانه ملی هرچند که مردم را آرام کرد اما آتش فتنه فتنه گران را نخواباند.

وی خاطر نشان کرد:فتنه 88، شیرینی حضور هشتاد و پنج درصدی واجدین شرایط در انتخابات را به کام ملت تلخ کرد و فتنه گران در روز قدس با روزه خواری به صورت علنی در ملأ عام شعار نه غزه ، نه لبنان  سردادند و در 13 آبان به حمایت از آمریکا برخواستند. 16 آذر روز دانشجو نیز زهری بزرگ در پیاله ملت ریخته شد و اغتشاشگران به تمثال امام امت(ره) بی احترامی کردند اما گورستان فتنه گران در 6 دی ماه سال 88  مصادف با عاشورای حسینی رقم خورد ، روزی که فتنه گران در روز عزای سرور و سالارشهیدان ، با پایکوبی و شادی طینت یزیدی خود را نشان داده و غیرت حسینی ملت رابه جوش آوردند.

نتیجه آن شکل گیری حماسه ای بزرگ در 9 دی و با حضور همه اقشار مختلف مردم بود که در 22 بهمن نیز ادامه یافت و آبی سرد شد برآتش فتنه سبز هرچند که شعله های آن هنوز در زیر خاکستری ها در حال جولان دادن است.

 

 

ارسال نظرات