خبرهای داغ:
مدير عامل شركت گاز استان قزوين از مصرف بيش از یک میلیارد و 189 ميليون متر مكعب گاز طبيعي در پاییز امسال در بخش های مختلف صنعتی، خانگی، تجاری و نیروگاهی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۷۵۰۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  اسماعيل مفرد بوشهري مدير عامل اين شركت با بیان این مطلب اظهار داشت: در ماه های مهر، آبان و آذر سال جاری 674 میلیون و 333 هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان قزوین مصرف شده است و 515 میلیون و 601 هزار متر مکعب گاز نیز به نیروگاه شهید رجایی تحویل شده است و این در حالی است که در مدت مشابه سال 95، در حدود یک میلیارد و 186میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش های یاد شده مصرف شده بود.
بوشهری درخصوص تحویل گاز طبیعی به نیروگاه شهید رجایی گفت: از کل گاز مصرف شده در سه ماهه سوم سال جاری، حدود 56 درصد در بخش خانگی و صنعتی و 44 درصد در نیروگاه مصرف شده است.
مدير عامل شركت گاز استان قزوين با اشاره به افزوده شدن 13 هزار و 754 مشترک جدید به تعداد مشترکین استان در 9 ماهه سال جاری گفت: در حال حاضر تعداد مشترکین شرکت گاز استان قزوین از مرز 391 هزار مشترک گذشته است که امیدواریم در بخش های خانگی با رعایت الگوی مصرف امکان گازرسانی مستمر و ایمن به سایر هم وطنان و صنایع فراهم شود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها