نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری با طرح این پرسش که مگر سفتی زمین ما را نگاه داشته است به اهمیت دژ توحید اشاره کرد و گفت: باید با انقطاع از اسباب ترس و شرک های خفی به توحید الهی رسید و به آن متوسل شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۵۱۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری، نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری در کانال فضای مجازی محورهایی از سخنان خود را در خصوص زلزله باز تکرار کرده است که جای تأمل در این روزهای پر اضطراب از پس زلزله ها دارد.

 مگر سفتی زمین ما را نگاه داشته است/ «برگردید شاگردان مکتب توحید»

آیت الله میرباقری آورده است: ما شرک های مختلفی داریم. به ترس هایمان نگاهی بیاندازیم! به چه چیزی احساس فقر نداریم.

به گفته وی، عذاب ها و رنج های ما همه برای همین شرک ها است. چنان چه به سمت توحید رفتیم، آن جا وادی امن است: « لااله الا الله حصنی فمن دخله امن من عذابی» .

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان تصریح می کند: حتی ترس ما از زلزله و حوادث دیگر از همین جا سرچشمه می گیرد. مگر سفتی زمین ما را نگاه داشته است که اکنون با لرزش آن، ترس ما را بر می دارد؟!

این استاد برجسته اخلاق توضیح می دهد: معروف است که سر درس آیت الله قاضی زلزله شد و شاگردان فرار کردند. زمین که آرام شد، برگشتند کلاس، دیدند استاد همین طور نشسته است و می گوید: «برگردید شاگران مکتب توحید».

وی در توضیح بیشتر عنوان می کند: این ها فضای شرک خفی ما است. باید به انقطاع از این اسباب رسید که اولوهیت خدا را تنها دید و به آن متوسل شد، لیکن جدا شدن ما از این اسباب با ترس همراه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها