خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه آزادشهر ؛

حضور آگاهانه مردم در 9 دي، نماد بصيرت و ولايتمداري بود

حجت الاسلام رجنی مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه آزادشهر با اشاره به فرارسيدن حماسه 9 دي گفت: ملت ولايتمدار ايران با بصيرت اين فتنه را با سيل خروشان حضورشان در 9 دي خنثي كردند و بار ديگر به بدخواهان عالم اعلام كردند چشم فتنه گران را با حضورشان كور مي كنند و ريشه فتنه را مي خشكانند . .
کد خبر: ۸۹۶۷۵۲۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

 به گزارش خبرگزاري بسيج از گلستان حجت الاسلام رجنی مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه آزادشهر با اشاره به فرارسيدن حماسه 9 دي گفت: ملت ولايتمدار ايران با بصيرت اين فتنه را با سيل خروشان حضورشان در 9 دي خنثي كردند و بار ديگر به بدخواهان عالم اعلام كردند چشم فتنه گران را با حضورشان كور مي كنند و ريشه فتنه را مي خشكانند . .

وي افزود: خلق حماسه 9 دي بيانگر بصيرت و فهم دقيق و به موقع مردم از شرايط و اوضاع سياسي است و حضور آگاهانه ملت ايران براي دفاع از نظام و انقلاب ، تجلي بصيرت و نماد ولايتمداري بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه با بيان اينكه در كشور ما هر جا موفقيتي حاصل شده است نتيجه انسجام و وحدت مردم در تبعيت از ولي فقيه بوده است گفت: هر جا توطئه اي، نقشه اي، شيطنتي، حركتي بر عليه اين نظام و انقلاب شده اين مردم با پيروي از فرمان ولايت و چراغ بصیرت راه را پيدا و توطئه هاي دشمن را نقش برآب كردند. .

روح الله رجنی ، بصیرت را کلید واژه پر کاربرد سخنان مقام معظم رهبری در آن سال عنوان کرد و در تعریف بصیرت خاطر نشان کرد: وقتی فتنه ای اتفاق می افتد گرد و غباری ایجاد میشود که تشخیص حق و باطل را برای مردم مشکل می کند و تنها داشتن بصیرت می تواند راه نجات باشد .اینکه به درستی تشخیص دهیم موضع حق کجاست و ما پشت سر حق موضع بگیریم. .
وی در ادامه به تشریح عملکرد خواص در جامعه اشاره کرد و ابرازداشت: در هر جامعه ای خواص یعنی چهره های شاخص و مطرح ،کسانی که موانع رابهتر می بینند و درک می کنند و اثر گذاری آن ها بیشتر است و دیدگاه های آنهامی تواند مورد توجه مردم باشند،ولی در فتنه ی۸۸عده ای از خواص ما خوب موضع نگرفتند،بعضی ها در آزمون فتنه،با فتنه همراهی کردند،عده ای سکوت کردند و عده ای نیز دیر موضع گرفتند،این در صورتی است که مردم به عنوان عوام در برابر خواص خیلی بهتر مسائل را درک کردند و حق را تشخیص دادند و به درستی موضع گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار