خبرهای داغ:
مهدی طحانی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: آنچه که عامل پیشرفت زندگیها بوده و اکنون نیز باید بصورت الگو استفاده شود سبک ایرانی اسلامی است که از مذاهب پاک اسلامی گرفته شده است.
کد خبر: ۸۹۶۷۵۵۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: وقتی از سبک زندگی ایرانی اسلامی بحث می شود، منظور یعنی آداب و رسوم اسلامی و ایرانی که مقام معظم رهبری نیز مد نظر دارند اجرایی شود.
وی افزود: آنچه که عامل پیشرفت زندگیها بوده و اکنون نیز باید بصورت الگو استفاده شود سبک ایرانی اسلامی است که از مذاهب پاک اسلامی گرفته شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: کشور ایران توانسته با گسترش اسلام، سبک جدیدی از زندگی را به جهان صادر و به آن نیز مهر تایید بزند.
حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه ملت ایران تمدن ساز بوده و امروز هم در تمام جوامع اسلامی الگو هستیم، تصریح کرد: موضوع این است که در حال حاضر نسبت به مسائل بی تفاوت شده ایم.
وی تاکید کرد: امروزه اگر مراکز علوم اسلامی و حوزه ها به دستگاههای فرهنگی نقشه راهی برای سبک اسلامی ارائه ندهند در سطح زندگی غربی گرفتار خواهیم شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: یکی از آسیب هایی که در حال حاضر در خانواده ها بوجود آمده فرزند آوری است که برنامه ریزی چند سال گذشته دقیق نبوده و کشور ازنیروی جوان خالی شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار