خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه صورت گرفت؛
مسئول سازندگی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، از برگزاری کارگاه آموزش مشاغل خانگی با عنوان پرورش بوقلمون در دهستانهای محروم عثمانوند و جلالوند بخش سرفیروز آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۷۵۵۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مسئول سازندگی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، از برگزاری کارگاه آموزش مشاغل خانگی با عنوان پرورش بوقلمون در دهستانهای محروم عثمانوند و جلالوند بخش سرفیروز آباد خبر داد.

 

وی گفت: این کارگاه به همت حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) و همکاری مرکز خدمات جهاد کشاورزی دهستانهای عثمانوند و جلالوند بخش سرفیروز آباد کارگاه پرورش بوقلمون با شرکت یک حلقه  صالحین از بسیجیان روستای تلل برگزار گردید.

 

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین کارگاههایی رواج مشاغل خانگی زود بازده و درآمدزا در بین زنان و دختران روستایی،کمک به اقتصاد خانواده های روستایی، رشد وتوسعه تولید ملی ،ایجاد انگیزه دربین مردم برای عمل کردن به سیاستهای اقتصادمقاومتی وتشویق جوانان به مشاغل تولیدی با استفاده از آموزشها ورهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می باشد .

 

لازم به ذکر است در پایان کلاسها از کار آموزان آزمون به عمل آمده و به قبول شدگان مدرک فنی حرفه ای پرورش بوقلمون اعطا می گردد.

۱

۳

ارسال نظرات