خبرهای داغ:
همراه با پیشکسوتان عرصه جهاد با جنگ نرم /6

نکوداشت نهم دی ماه مایه حیات مجدد نظام اسلامی است

مسئول دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه نکوداشت نهم دی ماه مایه حیات مجدد نظام اسلامی است، گفت: باید بصیرت و آگاهی مردم در مقابل دشمن به روز باشد تا بتوانیم مکر و حیله دشمن را بشناسیم.
کد خبر: ۸۹۶۷۵۹۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

حجت السلام حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازخراسان جنوبی با گرامی داشت نهم دی ماه اظهارداشت: نکوداشت نهم دی ماه 88در تاریخ کشور ما بسیار حیاتی و از اهمیت خاصی برخورداراست و موجب تعظیم وشعائر اسلامی و تجدید بیعت مردم با آرمانهای نظام اسلامی، امام خمینی(ره) و امام خامنه ایی است.


نهم دی ماه یوالله است


مسئول دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه نهم دی ماه یوالله است، گفت: مردم در نهم دی ماه عظمت انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند.


وی ادامه داد: مردم با هوشیاری در نهم دی ماه توطئه های عوامل استکباری و مهره های نفوذی آنها را در کشورخنثی کردند.

عبدی با بیان اینکه به سه عامل اصلی در خلق حماسه نهم دی ماه گفت: دل بستگی مردم بصیر به اسلام و ارزشهای اسلامی از عوامل خلق حماسه مردمی در نهم دی ماه 88 است.


وی ادامه داد: ملت ایران در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی شهید و جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده اند آنها هیچ گاه اجازه نمی دهند تا فتنه گران و دشمنان خارجی در کشور نفوذ کنند.


فتنه گران در عاشورای حسینی سال 88حقیقت خود را به صورت شفاف نشان دادند


عبدی با اشاره به اینکه فتنه گران در عاشورای حسینی سال 88حقیقت خود را به صورت شفاف نشان دادند، افزود: اعتقاد مردم به ولایت فقیه از عوامل اساسی در نهم دی ماه 88 است و فتنه گران در فتنه 88 ولایت فقیه و اصل نظام را زیر سوال بردند.

وی ادامه داد: فتنه گران به بهانه تقلب می خواستند رای خود را به کرسی بنشانند و بگویند سخن ما درست است وکاری به رای 40میلیون ندارند.


مسئول دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه افزود: مردم به صورت خود جوش در سال 88 در مقابل فتنه گران ایستادند و حماسه نهم دی ماه را خلق کردند.

امروزه شایعه پراکنی یکی از راه های نفوذ دشمن است


وی با بیان اینکه دشمن در طول تاریخ انقلاب اسلامی سعی کرده است که در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشورنفوذ پیدا کند، عنوان کرد: امروزه شایعه پراکنی یکی از راه های نفوذ دشمن است .


عبدی ادامه داد: دشمن به بهانه تحریم فشار های اقتصادی بر کشور وارد می کندو دوستان نظام اسلامی باید در مقابل نفوذ و تهدیدات دشمن هوشیار باشند.


امام خامنه ایی تنها راه مقابله با نفوذ را جهاد کبیر دانستند


وی با تاکید بر اینکه امام خامنه ایی تنها راه مقابله با نفوذ را جهاد کبیر دانستند، افزود: باید به منویات امام خامنه ایی درست عمل کنیم.


مسئول دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه مسئله موشکی ایران را از عوامل اقتدار کشور دانست و تاکید کرد: باید حرف و عمل ما و مسئولین یکی باشد.


وی ادامه داد: مفهوم جهاد کبیر برگرفته از آیه قرآن کریم و تبعیت نکردن از دشمن است.


فتنه گران در فتنه 88 چهره واقعی خود را نشان دادند

عبدی با بیان اینکه فتنه گران در فتنه 88 چهره واقعی خود را نشان و اعتقادات مردم را زیر پا گذاشتند، بیان داشت: مردم در نهم دی ماه با اطاعت از ولایت بساط فتنه گران را برچیدند.


وی ادامه داد: همیشه دشمنان به دنبال فتنه های جدید بر علیه نظام هستند لذا باید در مقابل دشمنان هوشیار باشیم.

 

مسئول دفترولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با تاکید براینکه نکوداشت نهم دی ماه مایه حیات مجدد نظام اسلامی است، گفت: باید بصیرت و آگاهی مردم در مقابل دشمن به روز باشد تا بتوانیم مکر و حیله دشمن را بشناسیم.


وی با تاکیدبراینکه برخی خودی ها در کشور با دشمن همراه می شوند، کرد: خودی هایی که آب به آسیاب دشمن می ریزند یا شناخت کافی از دشمن ندارند و یا ایمان و اعتقادی به قدرت و جایگاه مردم ندارند ومهره نفوذی دشمن هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار