خبرهای داغ:
در پی گرانی‌های اخیر جمعی از شهروندان کم درآمد شهرستان شهید پرور شاهرود بیانه‌ای صادر کرده و بر مطالبه گری از دولت و مسئولین تاکید کردند.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۱۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی گرانی‌های اخیر جمعی از شهروندان کم درآمد شهرستان شهید پرور شاهرود بیانه‌ای صادر کرده و بر مطالبه گری از دولت و مسئولین تاکید کرد.
متن بیانیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
حضور مردم عزیز و بصیر شاهرود
سلام علیکم
هرچند گرانی ها، نابرابری ها، سو استفاده از بیت المال، عدم برخورد مناسب قضائی با متهمان مالی و... بعضاً محسوس و عیان است، ولی اعتراض منطقی و عاقلانه این است که از راه‌های قانونی و در چارچوب نظام انجام شود.
رفقای عزیز:
هرگونه تجمع و راهپیمائی و... که مقدمه است برای سو استفاده دشمنان داخلی و خارجی و منافقین در کمین نشسته داخلی، ممنوع می‌باشد.
مگر تجمعی رسمی که از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شود یا مجوز رسمی از فرمانداری داشته باشد.
مطالبه گری ازدولت و مسئولین، حق مردم است و رهبر معظم انقلاب هم از مردم چندین بار این موضوع را خواسته اند که مطالبه گر باشند.
همشهریان انقلابی و هوشیار شاهرود:
مراقب باشیم که با اعلام و دعوت چند کانال و گروه تلگرامی آب به آسیاب دشمن نریزیم.
این زمان بصیرت و آگاهی و حفظ وحدت و شناخت راه حق از باطل واجبتر از همیشه است؛ نگذاریم که به خیابان کشاندن مردمی عرف شده و راهی برای سو استفاده دشمنان از این به بعد شود؛ که اگر این گونه تجمعات عادی سازی شود اولین هدف دشمنان که وارد نمودن خدشه و ضربه به امنیت ایران اسلامی است محقق می‌شود.
البته ما اعلام میداریم که دولت موظف است تمام مشکلات را حل کرده و به شعار‌ها و وعده هائی که داده و متاسفانه عمل نکرده است جامه عمل بپوشاند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها