حماسه 9 دیماه 88 نمایش پایبندی ملت ایران به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام و «ولایت پذیری» آنان بوده و با تبلور « بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۳۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

بیانیه سپاه حضرت عباس(ع) به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناسبت سالگرد 9 دی بیانیه صادر کرد. متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه 9 دیماه 88 نمایش پایبندی ملت ایران به اسلامیت و جمهوریت، نظام و ولایت پذیری بود

یوم الله 9 دی در سال 88 یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران است .غرب به تبعیت از آمریکا پس از انتخابات شورانگیز سال 88 با تحمیل یک جنگ نرم درصدد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد. دراین جنگ، سران روسیاه فتنه به سربازی خیمه دشمن رفتند و علیه جمهوریت نظام فرمان شورش خیابانی صادر کردند

پژواک فتنه و اعمال فتنه گران باید به مانند آیینه ای شکسته هر روز در برابر تردید کنندگان» و آنانی که در پی تطهیر سران  فتنه هستند قرار گیرد. ملت ایران؛ آنها را که در مقابل قانون گردن کشی کردند  و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و با روایت مستمر فتنه 88، خسارت ها، خیانت ها و خباثت های فتنه گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس رژیم صهیونیستی را از یاد نمی برد.

رسانه های دولتی آمریکا و انگلیس با انتشار گسترده « رمز تقلب » در انتخابات 88 ، دروغ پراکنی ، شایعه سازی ، نمایش فیلم های تحریک کننده عواطف و احساسات مردم و ... به تحریک و ترغیب اغتشاشگران به ادامه خشونت و درگیری پرداختند.طبق برخی اسناد ، سازمان سیا با هزینه 400 میلیون دلار در داخل ایران ، آشوبهای پس از انتخابات سال 88 را مدیریت کرد. سران فتنه با صدور بیانیه ها و دعوت از آشوبگران خیابانی زمینه شورش و غارت اموال عمومی و کشتار و مجروح نمودن مردم را فراهم کردند.

حماسه 9 دیماه 88 نمایش پایبندی ملت ایران به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام  و «ولایت پذیری» آنان بوده و با تبلور « بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.

دستاورد حضور حماسی ملت ایران در 9 دی  ماه سال 88، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان  ارتقا بخشید و  به جهانیان اثبات کرد مردم و  نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت فقیه» یک حقیقت و احد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه ای را خنثی کنند.

مردم کشور چه زن ، چه مرد ، چه پیر و جوان می دانند خسارت به اموال عمومی و اقتصاد کشور ، آب در آسیاب دشمن ریختن و ترغیب آنها برای تحریم های همه جانبه و ایجاد رکود در اقتصاد است. زنان و مردان با بصیرت و انقلابی ما همواره در تربیت جوانان متعهد و با استقامت بوده و با تربیت نیرو های ولایت مدار در مهار فتنه پیش قراولند.

لزوم بازخوانی درس ها و آموزه های فتنه 88برای عبرت گرفتن نسل حاضر و نسل های آینده کشور و عمق بخشی بصیرت و هوشمندی ملی نسبت به ترفندها و توطئه های جدید  نظام  سلطه و استکبار بر علیه انقلاب و ایران اسلامی واجب و ضروری ایست در فتنه 88 ملت بزرگ ایران ملاحضه کردند که ابعاد تهاجم و میزان ضدیت دشمنان با نظام بر آمده از  اسلام عزیز به حدی بزرگ و عمیق است که در صورت کمترین بی توجهی و خواب آلودگی، خسارت های فراوان به   میهن اسلامی وارد می شود و لذا با بهره گیری از الگوی زیبای حماسه 9 دی بایستی  مراقبت و هوشیاری دائمی در جامعه ما امری نهادینه و همیشگی به حساب آید.

 

سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

دی ماه 1396

ارسال نظرات