رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز با بیان اینکه این بیمارستان صحرایی البرز در حال حاضر در قالب یک درمانگاه خدمات ارائه می‌دهد گفت: بیمارستان صحرایی استان البرز آمادگی فعال شدن به عنوان بیمارستان تخصصی در مواقع ضروری را دارد.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۵۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر جلال غفارزاده با اشاره وقوع زلزله 4.2 ریشتری در بامداد امروز در استان البرز اظهار داشت: بیمارستان صحرایی که از قبل در شهر فردیس واقع شده بود، به سبب اینکه در مناطقی مانند ماهدشت امکانات ویژه‌ای وجود ندارد به صورت 24 ساعته فعال شده است.

بیمارستان صحرایی استان البرز آمادگی فعال شدن به عنوان بیمارستان تخصصی را دارد

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز با بیان اینکه این بیمارستان آمادگی دارد که در صورت بروز مشکلاتی براثر زلزله مصدومان را پذیرش کند، ادامه داد: بیمارستان صحرایی قابلیت جابجایی و قرار گرفتن در مکان مورد نیاز را دارد.

وی با اشاره به تجهیز کردن داروخانه بیمارستان صحرایی، بیان کرد: داروخانه و اتاق عمل این بیمارستان آمادگی ارائه خدمت به عنوان یک بیمارستان تخصصی در صورت نیاز را دارد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه این خدمت کار مشترکی بین بسیج جامعه پزشکی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز است، اضافه کرد: نیرو‌ها برای بیمارستان صحرایی از قبل فراخوان‌ شده‌اند و در حال حاضر بیمارستان مانند یک درمانگاه آماده ارائه خدمات است.

ارسال نظرات