سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان:

حماسه 9 دی نمایش قدرتمندانه ای از بصیرت بالای مردم است

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان گفت: حرکت حماسی نهم دی ماه سال 88 را نشآت گرفته از پایه های اعتقادای محکم مردم به اسلام و مبانی آن و نمایش قدرتمندانه ای از بصیرت بالای مردم بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۵۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

قاسم کاوه سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران پس از پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر حرکت خود تا کنون با فراز و نشیبهای مختلفی مواجه بوده است .


وی گفت: دشمنان نظام چه داخلی و چه خارجی با تلاشهای فراوان درصدد ضربه زدن به نظام بوده اند و از هیچ کاری دریغ نکرده اند از تحمیل جنگ نظامی و ایجاد غائله های مختلف در کشور تا اعمال تحریم های ظالمانه و تبلیغات گسترده رسانه ای بر علیه نظام را به کار بسته اند.و ما همواره مردم با بصیرت ایران با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانسته اند به لطف خدا از تمامی این مشکلات سربلندانه عبور کنند.


کاوه تصریح کرد: یکی از مهم ترین و سنگین ترین هجمه های دشمنان نظام برنامه ریزی و پیاده سازی فتنه ای بود که در سال 88 با رمز تقلب در انتخابات کلید خورد و ماهها با هدایت و حمایت تمام قد کشورهای استعمار ی همچون انگلیس و امریکا کشور را دچار بحران کرد.


سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان افزود: در این فتنه ، فتنه گران داخلی قدم به قدم مبانی سیاسی و عقیدتی نظام را مورد هجمه مستقیم و فحاشی های خود قرار دادند. با حمله به ولی فقیه و اصل ولایت فقیه مبانی عقیدتی نظام را و با ایجاد اغتشاش و ناامنی و عدم پیگیری قانونی مطالبات خود قانون را زیر پا گذاشتند.


کاوه با بیان اینکه این افراد در عاشورای سال 88 مبانی دینی و مذهبی مردم را با هتاکی و بی احترامی به عاشورای حسینی هدف خود قرار دادند اظهار داشت: دیگر مردم ایران این هجمه از توهینها را تحمل نکردند و با خلق حماسه نهم دی ماه به این فتنه کور در کشور پایان دادند. و به دنیا و همگان اعلام کردند که این مردم پای اعتقادات دینی و مذهبی خود خواهند ایستاد.

وی حرکت حماسی نهم دی ماه سال 88 را نشآت گرفته از پایه های اعتقادای محکم مردم به اسلام و مبانی آن و نمایش قدرتمندانه ای از بصیرت بالای مردم دانست.


سرگرد قاسم کاوه ادامه داد: هر کسی با اسلام سرجنگ داشته باشد این مردم قطعا آنها را سر جای خودشان خواهند نشاند و این را در طی 40 سال عمر نظام با خون و جان خودشان نشان دادند.


وی در پایان گفت: بنده بر خود وظیفه می دانم به عنوان یک ایرانی پای مسایل اعتقادی خود ایستادگی کنم و با تبین و تبلیغ این حماسه دین خود را ادا کنم و این را وظیفه تک تک مردم ایران می دانم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار