خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: غربی ها تلاش فراوانی برای تغییر نظام اسلامی در سال 88 کردند و پشتیبانی های خود را از سران فتنه اعلام نمودند و در بعد داخلی فتنه هایی که توسط برخی از دست اندرکاران نظام ، به وجود آوردن موضوع تقلب در انتخابات بود که زمینه آشوب را فراهم ساختند.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۵۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین صبح امروز (چهارشنبه) در همایش بصیرتی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح استان قزوین که در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر( عج)عنوان کرد: ما در طول سالیان عمر انقلاب با فتنه ها و دسیسه های متفاوتی توسط دشمنان مواجه بودیم که غالبا با عناصر فتنه گر داخلی عملیاتی می شده است تا بتوانند انقلاب رنگی در ایران ایجاد کنند و حکومتی که مطیع امر آنها باشد بر سرکار بیاورند و جمهوری اسلامی را به کنار بگذارند و هزینه های گزافی هم برای این امر صرف نموده اند.
وی ادامه داد: در طول 8 ماه فتنه سال 88 که فتنه گران به نفع دشمن در داخل کشور عمل می کردند نیروهای نظامی آمریکا در مرزهای ایران خود را مستقر نمودند تا در صورت به وجود آمدن فرصت مناسب به کشور ما هجوم بیاورند و نقشه خود را عملیاتی نمایند.
معبودی یادآور شد: در بعد خارجی ،غربی ها تلاش فراوانی برای تغییر نظام اسلامی در سال 88 کردند و پشتیبانی های خود را از سران فتنه اعلام نمودند و در بعد داخلی فتنه هایی که توسط برخی از دست اندرکاران نظام ، به وجود آوردن موضوع تقلب در انتخابات بود که زمینه آشوب را فراهم ساختند.
نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این همایش افزود: همچنان دشمنان داخلی و خارجی ما به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی و بصیرتی مردم و قشر نخبه کشور ما هستند تا بصیرت را از آنها بگیرند و یکی از ویژگی های فتنه سال88 کتمان اهداف نهایی و استفاده از چهره های مقبول نظام بود و با نشان دادن اهداف تقلب انتخاباتی و موجه به دنبال رسیدن به هدف نهایی خود یعنی از بین بردن نظام بودند. که در این فتنه مساجد را آتش زدند و به اماکن و اموال مردم خسارت فراوان زدند.
حجت الاسلام معبودی تصریح نمود: لازمه اصلی امروز ما بصیرت افزایی در جامعه است تا اگاهانه با فتنه ها مقابله و برخورد نمایند تا شاهد هزینه دادن انقلاب برای جبران خسارات به وجود آمده از فتنه ها نباشیم و باید در بین مردم تلاش شود نقش نامحرمان انقلاب مشخص شود و با نقشه هایشان مقابله نمایند.
1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها