کارشناس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

اجرای طرح آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در زندان‌های استان

طرح آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در زندان‌های استان به منظور ترویج بیش از پیش فرهنگ غنی قرآنی و نیز اشاعه معنویت در بین اقشار آسیب دیده جامعه و راستی آزمایی تربیت حافظان قرآن اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۶۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارشناس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به تعیین سهمیه هر استان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم، گفت: تعهدات زنجان در امر تربیت حافظان قرآنی محقق شده است.

احمد نوروزی افزود: از زمان اجرای طرح تربیت حافظ قرآن در استان زنجان سالانه بیش از 2 هزار نفر در سطح استان مخاطب اجرای این طرح بودند که اغلب آنان در سنین نوجوانی و جوانی قرار داشتند. 

وی اظهارداشت: برای اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم از ظرفیت بقاع متبرکه با هدف تبدیل بقاع به قطب فرهنگی استفاده شده است.  

نوروزی تصریح کرد: استان زنجان 132 بقعه متبرکه را در خود جای داده است.

کارشناس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در زندان‌های این استان خبر داد و افزود: این طرح به منظور ترویج بیش از پیش فرهنگ غنی قرآنی و نیز اشاعه معنویت در بین اقشار آسیب دیده جامعه و راستی آزمایی تربیت حافظان قرآن اجرا می‌شود. 

وی یادآور شد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان طبق تفاهم‌نامه منعقده با سازمان و دستگاه های اجرایی مختلف برنامه‌ها و طرح‌های مختلف قرآنی را با هدف گسترش و تشویق مردم به فعالیت‌های قرآنی اجرا می‌کند و استقبال مخاطبان از این طرح ها نیز مطلوب بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار