ارسال اقلام فرهنگی برای کودکان زلزله زده کرمانشاه

اقلام فرهنگی و هدایای جمع‌آوری شده در پایگاه‌های امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۶۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،بیش از 40 کارتن اقلام فرهنگی شامل لوازم‌التحریر، کتاب، عروسک، بازی فکری، لباس و وسایل گرمایشی جمع‌آوری شده در پایگاه‌های امداد فرهنگی کانون استان زنجان، به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

بر همین اساس اقلام گرمایشی ویژه کودکان و نوجوانان از قبیل شال و کلاه، دستکش، جوراب و... که از این استان جمع آوری شده است نیز از طریق مربیان کتابخانه‌های سیار کانون زنجان، به دست کودکان و نوجوانان کرمانشاهی خواهد رسید.

پایگاه‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مناطق زلزله زده کرمانشاه با اعزام مربیان کانون از سراسر کشور فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی را به کودکان و نوجوانان این مناطق ارائه می‌کنند.

در این راستا دو نفر از مربیان سیار کانون استان‌ زنجان به همراه اقلام و کمک‌های فرهنگی به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری در جمع کودکان زلزله‌زده‌ی غرب کشور خواهند پرداخت.

 بر این اساس، این نیز فراخوان امدادهای فرهنگی به مراکز فرهنگی هنری کانون استان ارسال شده است و اقلام فرهنگی شامل کتاب، نوشت‌افزار، عروسک در آینده نزدیک نیز به کرمانشاه ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار