سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:فعالیت‌های بسیج به معنای واقعی کلمه در راستای اعتلای جایگاه واقعی اسلام و گره‌گشایی از مشکلات مردم است.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۷۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

سعی و تلاش بسیج در راستای اعتلای جایگاه اسلام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در همایش مجمع بسیج استان در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: بعد از صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین این نیروی مردمی و مخلص در طول انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده و بازوی قدرتمندی برای حل مشکلات در کشور بوده است.

وی گفت: فعالیت بسیج مقدس بوده و این فعالیت به معنای واقعی کلمه در راستای اعتلای جایگاه واقعی اسلام و گره‌گشایی از مشکلات مردم انجام می‌شود که این هدف قابل احترام بوده و کسانی که در این راستا تلاش می‌کنند به معنای واقعی کلمه ایثار کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: 22 قشر بسیج در استان اردبیل فعالیت دارند که تمامی اعضای این اقشار از نخبگان جامعه بوده و در راستای حل مشکلات و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران تمامی تلاش خود را انجام می‌دهند.

بابازاده افزود: بسیج نه تنها در حوزه‌های علمی بلکه در حوزه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی نیز فعالیت می‌کند و خدمات بسیج برای اشتغالزایی و ایجاد واحدهای تولیدی کوچک در راستای حمایت از تولیدات داخلی در سطح استان بسیار چشمگیر است.

وی تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس نیز این بسیج بوده که با بهره‌گیری از نیروهای مردمی در کنار سپاه و ارتش برای دفاع از میهمن خود در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شد و پیشرفت و اقتدار کنونی کشور ایران حاصل خون پاک شهیدان و فداکاری و ایثار جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

ارسال نظرات