خبرهای داغ:
جانشین سپاه مینودشت ؛

حماسه نهم دی برخاسته از بصیرت و روشن‌بینی مردم بود

جانشین سپاه مینودشت گفت: حماسه عظیم و مردمی نهم دی برخاسته از بصیرت و روشن بینی مردم بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۷۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، سرگرد مصطفی لو جانشین سپاه شهرستان مینودشت صبح امروز با گرامیداشت سالروز حماسه عظیم و مردمی ۹ دی اظهار کرد: این روز در تاریخ کشور و انقلاب اسلامی بسیار مهم و ماندگار است.

وی افزود:از نظر مناسبتی روزهای مهمی در تاریخ این کشور وجود دارد که حماسه عظیم ۹ دی یکی از این مناسبت ها است.

مصطفی لو تصریح کرد: به دنبال توطئه بسیار پیچیده ای که در سال ۸۸ روی داد و عنوان فتنه را به خود گرفت ، مردم با حضور پرشور و پر رنگ خود حماسه ۹ دی را رقم زدند و بصیرت و آگاهی خود را به رخ جهانیان و دست نشانده های آنها کشیدند.

جانشین سپاه مینودشت با بیان اینکه بحث فتنه و فتنه انگیزی بحث تازه ای نیست بیان داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان به اشکال مختلف به دنبال فتنه انگیزی در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند اما در جریانات سال ۸۸  برای رسیدن به اهداف خود با شکل جدید فتنه که برخواسته از جنگ نرم بود به مقابله برخواستند که خوشبختانه با بصیرت بالای مردم و رهنمودهای ولی فقیه با شکست مواجه شد.

وی افزود: این عقیده ی همه ی ما بر این است ، تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی در این کشور پایدار باشد امکان دوستی بین ما و آمریکا وجود ندارد ، چرا که با ظهور انقلاب اسلامی منافع دشمنان این نظام به ویژه غرب در منظقه و حتی در جهان به خظر افتاده است.

 مصطفی لو در پایان با بیان اینکه فتنه بسیاری از فکرها را باز کرد گفت: فتنه ۸۸ روشن بینی در مردم ایجاد کرد که تجلی آن را می توان در ۹ دی مشاهده کرد و حماسه عظیم و مردمی ۹ دی برخاسته از بصیرت و روشن بینی مردم غیور کشورمان بود.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها