انتخاب نیرو در آموزش و پرورش بسیار حساس‌ است، چرا که این نهاد محل آموزش و تربیت نسل آینده کشور است.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۷۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  رئیس هسته گزینش استان در دیدار با امام جمعه زنجان به مناسبت هفته گزینش گفت:گزینش و استخدام نیرو در آموزش و پرورش استان با حساسیت انجام می‌شود.

سید سالار موسوی افزود: گزینش از جمله برکات و یادگارهای ارزنده رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در ۱۵ دی‌ ماه سال 1361اظهار داشت: از آن روز تاکنون گزینش چشمی بینا و بازویی توانا برای مدیریت اجرایی کشور بوده است.

رئیس هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش از جمله دستگاه‌های مهمی است که باید نیروهای اثربخش و ارزشی در آن حضور داشته باشند، تصریح کرد: رسالت و وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت و انسان‌سازی است.

موسوی گفت: نهاد گزینش به عنوان پل ارتباطی برای جذب نیروهای اثربخش برای نهادها و دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به وظیفه هسته گزینش برای انتخاب نیروهای شایسته، توانمند و انقلابی بیان کرد: انتخاب نیرو در آموزش و پرورش بسیار حساس‌تر است، چرا که این نهاد محل آموزش و تربیت نسل آینده کشور است.

رئیس هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در کمتر از سه سال گذشته بیش از 11 هزار پرونده به هسته گزینش معرفی شده است، اضافه کرد: بررسی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و نیروهای استخدامی در طول سال نیز از دیگر مواردی است که توسط هسته گزینش بررسی و گزینش است.د

ارسال نظرات