نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ورود بسیج و سپاه به عرصه اقتصاد مقاومتی قابل تحسین بوده و این امر پویایی اقتصاد را در کشور به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۸۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

قدم های برداشته شده بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی قابل تحسین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در مجمع بسیج استان در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: ورود بسیج و سپاه به عرصه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی قابل تحسین بوده و این امر تحول و پویایی اقتصادی را در کشور به دنبال داشته است.

وی افزود: بسیج و سپاه هم اکنون در عرصه اقتصادی و اشتغال گام‌های اساسی برداشته و توانسته‌اند گام مهمی در توسعه این دو بخش برداشته و کمک‌حال دولت در حوزه اقتصادی باشند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بی‌شک اگر تلاش و اهتمام بسیج و سپاه در عرصه اقتصادی نبود هم اکنون با مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی روبه‌رو بودیم که این دو نهاد مقدس توانسته با اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای جوانان گام مهمی در این عرصه بردارد.

عاملی بیان کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش گردشگری و کشاورزی دارد و نباید این ظرفیت‌ها مورد بی‌مهری قرار گیرد ،بلکه با مدیریت مناسب و توانمند این ظرفیت‌ها باید شکوفا شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: خداوند نعمت‌های زیادی را به ما داده است که باید از این نعمت‌ها به طور اساسی استفاده شده و منطقه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نباید طبیعت و محیط زیست مورد بی‌مهری قرار گیرد، اظهار کرد: متاسفانه در برخی مواقع شاهد بی توجهی به طبیعت هستیم که نیاز است در این زمینه فرهنگسازی شود تا همگان در حفظ و صیانت از طبیعت پیشگام باشیم.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز اقتدار علمی کشورمان بی‌نظیر بوده و کشور توانسته در حوزه‌های علمی به دستاوردهای زیادی دست یابد.

ارسال نظرات