خبرهای داغ:
کمک مردم شهرستان لنجان به زلزله زدگان ریجاب
مسئول گروه امدادرسانی شهدای لنجان گفت:اکنون بیش از ۷۵ کانکس توسط گروه امدادرسانی شهدای لنجان ساخته و تحویل اهالی داده‌شده ،با تکمیل سازه‌های در حال ساخت، کار ساخت حدود ۱۷۵ کانکس طی روزهای آینده به اتمام می‌رسد
کد خبر: ۸۹۶۷۶۸۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، مسئول گروه امدادرسانی شهدای لنجان گفت: پس از بازدید میدانی که از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه داشتیم در جهت خدمت‌رسانی به مردم این مناطق تصمیم گرفتیم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت اسکان موقت وارد کار شویم.

رجبعلی رحیمی با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده با قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران تصریح کرد: در راستای اسکان موقت هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و تعداد ۴۵ نفر از افراد متخصص شناسایی و به همراه وسایل موردنیاز در قالب یک کامیون و تریلر به منطقه اعزام شدند. پس‌از آن در بیست و شششم آذرماه، کار ساخت و نصب کانکس در منطقه ریجاب استان کرمانشاه را شروع کردیم.

وی افزود: تاکنون بیش از ۷۵ کانکس توسط گروه امدادرسانی شهدای لنجان ساخته و تحویل اهالی داده‌شده . با تکمیل سازه‌های در حال ساخت، کار ساخت حدود ۱۷۵ کانکس، یعنی بیش ازآنچه متعهد به ساخت آن بوده‌ایم، طی روزهای آینده به اتمام می‌رسد.

رحیمی با تأکید بر لزوم کار فرهنگی در مناطق زلزله‌زده گفت: از ابتدای ورود به این مناطق در کنار کار ساخت کانکس از فعالیت‌های فرهنگی نیز غافل نشده‌ایم و ارتباط مستمر افراد گروه با اهالی باعث افزایش حس آرامش و همدلی بین مردم این مناطق شده است.

مسئول گروه امدادرسانی شهدای لنجان در پایان متذکر شد: افرادی که قصد کمک به مردم این مناطق در زمینه های بنایی، مونتاژکاری و نصب کانکس را دارند ، می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان لنجان و یا دفاتر ائمه جمعه در سطح شهرستان برای ثبت‌نام و حضور در مناطق زلزله‌زده اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها