سید ساجد یعقوبی
رئیس مجمع بسیج استان اردبیل گفت: بسیج در تمامی رده‌های جامعه از مردم تا مسئولان حضور داشته و بازوی قدرتمند اجرایی برای مسئولان مملکت و یاری‌رسان مردم است که تمامی فعالیت بسیج و سپاه در راستای تحقق منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۸۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

در تمامی رده های جامعه بسیج حضور فعال داشته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جهانگیر امامی صبح امروز در همایش مجمع بسیج استان در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس مردم ایران اسلامی در قالب نیروی بسیج هر چقدر امکانات و توان داشتند به صحنه آورند و این حضور خالصانه و به دور از غرور و تکبر بود به طوری که مردم با نثار جان خود به دشمن متجاوز پاسخی دندان‌شکن دادند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز تهاجم‌های مختلفی بر علیه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و جنگ روانی از جمله این موارد است که در این بین تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در اوج خود قرار دارد و دشمن می‌خواهد به این وسیله به ایران اسلامی ضربه بزند.

رئیس مجمع بسیج استان اردبیل افزود: بسیج در تمامی رده‌های جامعه از مردم تا مسئولان حضور داشته و بازوی قدرتمند اجرایی برای مسئولان مملکت و یاری‌رسان مردم است که تمامی فعالیت بسیج و سپاه در راستای تحقق منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

امامی بیان کرد: مجمع بسیج با تمام توان تشکیل شد تا در خدمت مردم و یاری‌رسان مسئولان در راستای حل مشکلات باشد که سپاه پاسداران نیز در این رابطه کمک‌های شایانی انجام داده است.

وی گفت: مجمع بسیج استان اردبیل دارای 10 کارگروه تخصصی بوده که بیش از یک هزار نفر از نخبگان استان در این کارگروه‌های تخصصی فعالیت داشته و در حوزه‌های مختلف علمی و اقتصادی تلاش می‌کنند.

رئیس مجمع بسیج استان اردبیل اظهار کرد: کارگروه‌ اجتماعی، اقتصادی، تربیت و اخلاق، زن و خانواده، دفاعی، سلامت، صنعت و معدن و کشاورزی از جمله کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیج استان است.

ارسال نظرات