خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین گفت:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: خود امام حسین(ع) و عاشورای حسینی به کمک ما آمده و توانستیم حماسه‌ای بزرگ را که برگرفته از آگاهی و اقتدار ملت است را خلق کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۰۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) در خصوص حماسه 9 دی و دستاوردهای آن اظهار کرد: ما امروز در آستانه هشتمین سالگرد 9 دی هستیم که از آن به عنوان حماسه‌ای بزرگ یاد می‌شود.
وی در ادامه به تبیین ویِژگی‌های ارزشمند حماسه 9 دی پرداخت و مطرح کرد: ما همواره در صحنه‌ها و دوران مختلف به پاس مجاهدت‌های خالصانه ملت شاهد نصرت الهی بوده‌ایم و این نصرت در حماسه 9 دی نیز کاملا به چشم می‌خورد.
این مسئول تصریح کرد: حماسه 9دی در سایه انقلاب و برای پاسداشت دین و ارزش‌های اسلامی ایجاد شد و اهدافی عالی، متعالی و مقدس را دنبال می‌کرد.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین حماسه 9دی را حماسه‌ای ملی دانسته و بیان کرد: حماسه 9دی حماسه‌ای به دور از حماسه‌های جناحی و نژادی بوده و همه مردان و زنان سرزمینمان در خلق این حماسه تاثیرگذار بودند.
حجت‌الاسلام مصطفایی ادامه داد: حماسه 9دی نمونه بارز یک حماسه خودجوش و بدون وابستگی به نهادها بوده و نشان از بیداری مردم دارد.
وی ابراز داشت: در سال 88 کشور به مدت 8ماه در وضعیتی بسیار نابسامان قرار داشت ولی سرانجام ملت در 9 دی ماه توانستند به سکون‌ها و سکوت‌ها پایان داده و شرایط کشور را بهبود بخشند.
این مسئول مردمی بودن شعارهای 9دی را از دیگر ویژگی‌های حماسه 9دی عنوان کرد و افزود: در حماسه 9 دی معرفت دینی و بصیرت نافذ همراه با شجاعت مردم در هم آمیخته و سبب پیروزی مردم در میدان شدند حال ان‌که برخی از مسئولین و نخبگان در این حماسه رفوزه شدند.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین حماسه 9 دی را عاملی مهم در تقویت خودباوری ملت و نمایش اتحاد ملی دانسته و متذکر شد: با گذشت 8 سال از فتنه 88 ما باید امروز حماسه 9 دی سال 88 را برای مردم و به ویژه نسل جوان تبیین کرده و آن ها را هوشیار کنیم.
حجت‌الاسلام مصطفایی در خاتمه خاطرنشان کرد: 6دی سال 88 مصادف با عاشورای حسینی بود و فتنه‌گران در این روز حتی به مقدسات ما هم توهین کردند ولی خود امام حسین(ع) و عاشورای حسینی به کمک ما آمده و توانستیم حماسه‌ای بزرگ را که برگرفته از آگاهی و اقتدار ملت است را خلق کنیم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها