خبرهای داغ:
دانشگاه آزاد اسلامی قزوین انتخاب شد:

دستگاه برتر در تقویت و ارتقای فرهنگ عفاف، حجاب و حقوق شهروندی

در پی انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان دستگاه برتر استان در تقویت و ارتقای فرهنگ عفاف، حجاب و حقوق شهروندی، از دکتر موسی خانی رییس این دانشگاه تقدیر شد.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۳۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، با توجه به نتایج ارزیابی ستاد صیانت استان در اجرای برنامه های ابلاغی ستاد مرکزی صیانت، اقدامات این دانشگاه در تقویت و ارتقای فرهنگ عفاف، حجاب و حقوق شهروندی ارزشمند قلمداد و به عنوان دستگاه برتر استان در گروه دستگاه های بالای 50 نفر آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه حقوق شهروندی و مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی شناخته شد.
در بخشی از لوحی که به همین مناسبت توسط معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری و جانشین رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان قزوین به دکتر موسی خانی اهدا شده، آمده است؛ بی تردید تلاش، همکاری و همراهی دلسوزانه ی شما در ارزیابی ستاد صیانت استان نشات گرفته از روحیه ی تقید به ارزش های اسلامی، باورهای دینی و توجه به جایگاه والا و ارزشمند انسانی است.
بدین وسیله فرصت را مغتنم شمرده ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و توجه شما و همکاران محترمتان در زمینه ی اجرایی نمودن دستورالعمل ستاد صیانت در آن دستگاه، رجاء واثق دارم، همواره در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و موید باشید.
9001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها