مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

نمایان شدن ظرفیت بالای انقلاب اسلامی نخستین پیامد حماسه 9 دی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: نخستین پیامد نمایان شدن ظرفیت بالای انقلاب اسلامی و حضور بارز نسل سوم انقلاب در ایجاد و خلق چنین حماسه‌ای عظیم و ماندگار بود.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۴۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

جت‌الاسلام علاء دولتشاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج بروجرد در رابطه با حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی را بدون شک باید در زمره ایام‌الله ذکر کرد.
وی افزود: در چنین روزی بود که مردم انقلابی و با بصیرت کشور ایران اسلامی با شناخت و تحلیل درست از فتنه و آشوب سال ۸۸ که مدت ۹ ماه به طول انجامید با الگو گرفتن از مکتب سیدالشهدا (ع) توانستند طومار همه فتنه گران را برچینند.
حجت‌الاسلام دولتشاهی خاطرنشان کرد: نام‌گذاری و گرامیداشت این روز با عنوان میثاق امت با ولایت به این جهت است که نشان داد وحدت مردم انقلابی و با بصیرت در طول تاریخ توانسته است تمامی فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در ادامه به چند پیامد از پیامدهای حماسه ۹ دی اشاره کرد و عنوان کرد: نخستین پیامد نمایان شدن ظرفیت بالای انقلاب اسلامی و حضور بارز نسل سوم انقلاب در ایجاد و خلق چنین حماسه‌ای عظیم و ماندگار بود.
وی افزود: دومین پیامد واکسینه شدن نظام در برابر هجمه جنگ نرم دشمن، سومین پیامد آشکار شدن چهره واقعی خواص و نخبگان و چهارمین پیامد نقش مهم و تأثیرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت بحران و خلق حماسه ۹ دی را می‌توان ازجمله این پیامدها برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار