خبرهای داغ:
در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزارشد:
مراسم گرامیداشت روز ۹ دی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۴۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، مراسم گرامیداشت روز ۹ دی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین امروز باحضور حجت الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان،حجت الاسلام حیدری مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد استان، معاونین،کارمندان،اساتید و با استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه در سالن دفاعیه آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد.
این برنامه باتلاوت چندی ازآیات قرآن کریم آغازشد و در ادامه حجت الاسلام رسایی باموضوع بازخوانی وقایع واتفاقات فتنه سال ۸۸ شروع به سخنرانی کردند.
ایشان درسخنرانی خود ابتدا میلاد حضرت عیسی (ع) راتبریک گفته وسپس به سخنرانی مقام معظم رهبری درمورد ۹ دی اشاره کردند که ۹ دی یوم الله است و این روز نباید فراموش شود و برگزاری مراسمات گرامیداشت این روز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
وی گفت:باید به مردم گفته شود که اغتشاش گران درروزعاشورا رقص وپایکوبی کردند وعلیه اصل ولایت فقیه شعاردادند و مردم ۹ دی به چه دلیلی به خیابان ها آمدند و این روز نقطه جوش مردم بود.
درسال ۸۸ یکی از سالم ترین انتخابات نظام را داشتیم وبه برکت این انتخابات وفتنه یک سری از افراد و خواص چهره واقعی خود رانشان دادند و این موضوع همان ریزش ورویش در نظام اسلامی میباشد که نشانه سلامت نظام است.
وی خاطرنشان کرد: فتنه ها نقش واکسن را دارند و نقش واکسن اینطور است که بیماری ضعیف وکنترل شده را وارد بدن میکنند وطبق آن داروها را درست میکنند و فتنه ها هم همینطور است چه بسا بعضی ازافراد و خواص در روزهای سخت تر از ۸۸ باید امتحان میشدند که این خطرناک بود.
درپایان مراسم ایشان به سوالات دانشجویان حاضر درجلسه پاسخ دادند.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها