خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع):

9دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین گفت: 9دی روز بصیریت ومیثاق امت با ولایت است .
کد خبر: ۸۹۶۷۷۴۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در  قزوین نشست بصیرتی به همت حوزه شهید پرویز در شبستان امیر المونین (ع) برگزار گردید .
حجت ا.. مددخانی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)اظهار کرد :در انتخابات سال 88 رهبری بارها تاکید کردند که اگر کاندیدی حق اعتراض در نتایج انتخابات دارد آن را ازمجاری قانونی پیگیری کند .ولی سران فتنه که در راس آنها سرویس های جاسوسی آمریکا واسرائیل قرار داشتند موضوع را به کف خیابان ها کشاندن وزمینه ساز فتنه 88شدند .
وی افزود : مردم با بصیرت خودشان در 9دی برای دفاع از انقلاب به پاخاستند واین مهم باعث تجلی وحدت ملی گردید .9دی وابعادآن باید برای مردم تبیین گردداما متاسفانه امروز در کشور کسانی هستند که همگام با دشمن هستند و نمی خواهند این مهم تحقق پیدا کندوفتنه 88 را دعوای شخصی بین دو نفر عنوان می کنند .
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)عنوان کرد : در این فتنه تمامی دشمنان قسم خورده اسلام تلاش کردند که درخت انقلاب را قطع کنند ،ولی نصرت الهی ودرایت رهبری وحضورمردم باعث شد که این فتنه شکست بخورد .
وی ادامه داد : در این فتنه 88 به ساحت مقدس امام حسین (ع)وعاشورا توهین شد وارزشها هدف گرفته شده بود .مانباید اجازه بدهیم که عدهای در داخل کشور این فتنه بزرگ را دعوای شخصی بنامند .این ساده لوحانه واشتباه محض است . ورفع حصر این فتنه گران اشتباه بزرگتر است .
مددخانی در پایان یادآور شد :رمز موفقیت امروز ما در تبعیت از ولی فقیه است .بابصیرت ودر خط ولایت ورهبری میتوانیم بر فته های آخر زمان پیروز شویم .
1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار