فرمانده سپاه ناحیه خاتم در مراسم معارفه روحانی مسجد ولیعصر(عج)؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خاطر نشان کرد: تبلیغ علوم دینی و معارف اسلامی و الهی نیازمند همکاری و دلسوزی همه اهالی محل بالاخص مومنین و هئیت امناء مساجد با روحانی مسجد است.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۵۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، شب گذشته طی مراسمی با حضور امام جمعه هرات، فرمانده سپاه ناحیه خاتم و جمعی از مسئولین و نمازگزاران حجت‌الاسلام والمسلمین عابد دولتی بعنوان روحانی مسجد ولیعصر(عج ) محله هادی آباد هرات معرفی شد.

در این مراسم که بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد ولیعصر(عج) هادی آباد برگزار شد، سرهنگ آزادی نژاد ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) به تبیین آثار و برکات حضور دائمی روحانی در مساجد پرداخت و از مسئولین محلی و اهالی خواستار همکاری همه جانبه با روحانی در پیشرفت طرح ها و برنامه های فرهنگی و تبلیغی این محل شد.
آزادی نژاد خاطر نشان کرد: تبلیغ علوم دینی و معارف اسلامی و الهی نیازمند همکاری و دلسوزی همه اهالی محل بالاخص مومنین و هئیت امناء مساجد با روحانی مسجد هست که باید با برنامه ریزی مدون و اصولی و براساس هدفی مشخص در جذب و آموزش و هدایت و استعدادیابی جوانان و نوجوانان قدم برداشت.
وی با بيان اينکه حجت الاسلام دولتی از روحانيون مخلص،با تقوا، موفق و با تجربه اي است ابراز اميدواري کرد: با حضور اين روحاني و همکاري هيئت امناء و نمازگزاران مسجد ولیعصر(عج)، اجراي برنامه هاي فرهنگي و مذهبي در اين مسجد از رونق بيشتري برخوردار شود.
گفتنی است در پایان با پیشنهاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و رضایت اهالی محله هادی آباد، نام محله هادی آباد به نام محله شهدای هادی آباد تغییر کرد.
ارسال نظرات