یکی از فرماندهان بسیج در گفتگو با بسیج عنوان کرد
نازی عابدینی گفت: نبود و کمبود سرمایه گذاری در مناطق محروم موجب هدررفت محصولات تولیدی شده است، توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی در مناطق محروم می تواند در جهت بهره وری تولید نقش به سزایی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۲۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵

نازی عابدینی فرمانده بسیج حوزه شهید فهمیده شهرستان عنبرآباد استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: استان کرمان ظرفیت بالایی در زمینه صنعت، کشاورزی و معادن دارد  از اینرو وجود سرمایه گذاری و سرمایه گذاران و حمایت دولتمردان می تواند گام موثری در زمینه محرومیت زدایی و اشتغال شود.

وی با بیان اینکه نبود و کمبود سرمایه گذاری در مناطق محروم استان کرمان موجب هدررفت محصولات تولیدی شده است افزود: رشد و توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی در مناطق محروم می تواند در جهت بهره وری تولید نقش به سزایی داشته باشد.

این فرمانده بسیج خاطر نشان کرد: رونق صنایع تبدیلی و بسته بندی می تواند محصولات را با کیفیت مناسب و بازار مناسب ارایه دهد که سود حاصله به طور مستقیم در اختیار تولید کنندگان مناطق محروم قرار بگیرد این در حالی است که ایجاد صنایع تبدیلی در مناطق محروم می تواند چرخه تولید و اقتصاد را فعال کند.

ارسال نظرات