معاون فرهنگی واجتماعی در نشست ائمه جماعات شهرداری تبریز:

ائمه جماعات شهرداری تبریز به تبیین اهمیت حماسه 9دی بپردازند

معاون فرهنگی و اجتماعی در نشست ائمه جماعات شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه اهمیت بزرگداشت 9دی در انتقال مفاهیم ارزشمند اسلامی و قرآنی است، گفت: روحانیان و ائمه جماعات شهرداری تبریز در مراکز اقامه نماز جماعت به تبیین اهمیت حماسه 9دی بپردازند.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۲۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمیدی افزود: حماسه عظیم 9 دی سرمایه‌ای بزرگ بود که در آن ملت ایران بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری انقلاب تجدید بیعت کردند و توطئه های دشمنان داخلی، خارجی و فتنه گران را نقش برآب ساختند و حماسه ای بزرگ برای همیشه تاریخ رقم زدند.

وی: با اشاره به رهنمو دهای نماینده ولی فقیه در استان بر اهمیت بزرگداشت 9دی در انتقال مفاهیم ارزشمند اسلامی و قرآنی، تصریح کرد: همراهی با ولایت‌فقیه و پشتیبانی نمونه بارز اطاعت از فرامین الهی است.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به افزایش مراکز اقامه نماز جماعت به 60 مرکز در مجموعه شهرداری تبریز  ادامه داد: این ظرفیت ارزشمند، فرصت مناسبی برای تبیین مسائل اعتقادی، شرعی، اجتماعی و سیاسی توسط روحانیون حاضر در شهرداری تبریز است.

حجت الاسلام احمد حمیدی  در بخش دیگری از سخنان خود ، ترویج آیین دین مبین اسلام و دستورات قرآن و احادیث بزرگان دین را عاملی مهم در تنویر افکار عمومی کارکنان و موثر در  توسعه عملکرد اداره خواند و نقش روحانیون و ائمه جماعات را  را در تحقق این امر انكارناپذير دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها