مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلفان گفت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی به‌رغم توطئه‌ها و فتنه‌های خارجی و داخلی، همین بصیرت و حضورهای متکی بر ایمان مردم ایران است.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۳۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صیادی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلفان به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی پیام خود را این‌گونه عنوان کرد: بازخوانی حماسه تاریخی و دشمن‌شکن ملت ایران در 9 دی؛ برای خلق‌کنندگان این حماسه و به‌ویژه برای جوانان و نسل‌های آینده، یک ضرورت است و حضور حماسی مردم ایران درصحنه برای دفاع از انقلاب، نظام، ولایت و تمامی ارزش‌های مورد هجوم قرارگرفته از سوی جریان فتنه در سال 88 یک رویداد تاریخی مهم بود که در نهم دی‌ماه آن سال اتفاق افتاد.

وی افزود: بصیرت سیاسی، غیرت دینی و روحیه‌ی حماسی و انقلاب ملت ایران، از عناصر و عوامل اصلی شکل‌دهنده به حماسه‌ی 9 دی است.
صیادی بیان داشت: ملت ایران با خلق این حماسه معجزه‌آسا، شعله‌های بلند فتنه 88 را که برای دشمنان اسلام و انقلاب امیدآفرین شده بود، فرونشاند و فتنه‌گران را منزوی ساخت. عظمت کار ملت ایران با خلق حماسه‌ی 9 دی، آنگاه به‌درستی دیده خواهد شد که ماهیت عمق و ابعاد فتنه سال 88 به‌خوبی شناخته شود. سالروز حماسه 9 دی فرصت مغتنمی برای بازخوانی این حماسه و تبیین ماهیت فتنه 88 است. این کار مهم و انقلابی رسالتی مهم برای علماء، وعاظ، اهل‌قلم، اصحاب رسانه و مسئولین کشور در تمامی سطوح محسوب می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلفان افزود: روز 9 دی روز بصیرت است و به مناسبت این روز، باید در راستای بصیرت افزایی عمومی با تبیین دقیق ماهیت حوادث سال 88، از وقوع فتنه‌های دیگر در آینده جلوگیری کرد. فتنه 88 ازیک‌طرف خسارت‌های فراوانی به بار آورد، و از طرف دیگر دربردارنده درس‌ها و عبرت‌های بسیار برای ملت ایران و نسل‌های آینده است. مردم ایران با بهره‌گیری دقیق و بهنگام از درس‌ها و عبرت‌های فتنه سال 88 به‌خوبی و درستی می‌توانند هر نوع فتنه دیگری را در نطفه خفه کنند.
صیادی با اشاره به اینکه در ماهیت شناسی فتنه 88، نکات برجسته‌ای وجود دارد، گفت: اولاً این فتنه یک فتنه آمریکایی – صهیونیستی بود، ثانیاً این فتنه دارای هدف راهبردی براندازی نظام با پوشش دفاع از حقوق مردم بود، ثالثاً جریان اشرافیت تمامیت‌خواه و قدرت‌طلب، بازیگر اصلی فتنه در داخل کشور بود.

وی بابیان اینکه جریان فتنه در سال 88 اسلامیت و جمهوریت نظام را مورد هجوم قرارداد. افزود: این جریان برای رسیدن به قدرت به‌صورت غیرقانونی، با الگو گیری از مدل انقلاب‌های رنگی و کودتای مخملین توطئه‌ای را به‌صورت مشترک با بیگانگان علیه نظام اسلامی و ملت ایران، طراحی و عملیاتی نمود
صیادی در ادامه افزود: بازخوانی این توطئه بزرگ، نشان می‌دهد که چگونه عده‌ای از رجال سیاسی عصر انقلاب که نام و نشان خود را از امام و انقلاب گرفته بودند، دچار دگرگونی معرفتی شده با ترجیح منافع حزبی و باندی بر منافع ملی و مصالح اسلامی و در پیوندی نامبارک با بیگانه و سرویس‌های جاسوسی آنان در مقابل امام، انقلاب، ولایت و مردم ایستادند.

وی گفت: آنان به‌دروغ ادعای تقلب در انتخابات را با زمینه‌سازی‌های قبلی بر اساس مدل انقلاب‌های رنگی مطرح ساختند، تا نظام را از دیدگان مردم بی اندازند لکن مردم با بصیرت و انقلابی ایران در 9 دی نشان دادند که بازی مکاران حیله‌گر را نمی‌خورند و بر عهد و پیمانی که با امام و رهبری بسته‌اند، محکم و استوار ایستاده‌اند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر صیادی گفت:  فتنه‌گران با شعار دفاع از حقوق مردم و آرای آنان در سال 88 به فتنه‌گری در جامعه اسلامی روی آوردند، لکن مردم ایران با خلق حماسه بزرگ 9 دی پایبندی خود به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام و همچنین «بصیرت» و «ولایتمداری» خود را به نمایش گذاشتند. آری راز ماندگاری انقلاب اسلامی به‌رغم توطئه‌ها و فتنه‌های گوناگون خارجی و داخلی، همین حضورهای متکی بر ایمان مردم ایران است.
صیادی در ادامه این پیام گفت: حضورهای بهنگام درصحنه‌هایی که انقلاب و نظام به آن حضور نیاز دارد برای حفظ انقلاب یک ضرورت است. اکنون دشمنان ناکام در تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران ایمان‌های مردم و جوانان را نشانه رفته‌اند. دشمنان بر تضعیف ایمان‌ها و معنویت در جامعه ایران تمرکز پیداکرده تا شاید از رهگذر این اقدام خود بتوانند به حضور ملت ایران درصحنه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌ها پایان دهند.

وی افزود: دشمنانی چون آمریکایی‌ها به دنبال سلطه مجدد بر ایران اسلامی در راستای سیاست‌های قرن بیست و یکمی خود هستند. به‌طور قاطع مردم ایران با تکیه‌بر همان ایمان و معنویتی که حماسه بزرگ 9 دی را خلق کردند، در آینده هم هر توطئه‌ای را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات