خبرهای داغ:
دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور از برگزاری کنگره بزرگ به همین مناسبت و پس از اتمام کنگره‌های استانی در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۴۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور اظهار کرد: کنگره شهدای روحانی استان قم به عنوان آخرین استان در دهه بصیرت امسال از نهم تا نوزدهم دی ماه برگزار می‌شود و ما در تدارک هستیم ان‌شاءالله کنگره بزرگ شهدای روحانی را در سطح گسترده‌ای سال آینده در کشور برگزار کنیم.

وی افزود: دلیل انتخاب دهه بصیرت برای برگزاری کنگره شهدای روحانی استان قم به عنوان مرکز و محور حوزه‌های علمیه کشور این بوده که روحانیت در طول تاریخ همواره پرچمدار بصیرت بوده و ما با برگزاری این مراسم در این دهه نشان داده‌ایم که حقیقتا حوزه و روحانیت و به خصوص شهدای والامقام آن در همین راستا گام برداشته و مخلصانه جانفشانی کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه برگزاری کنگره‌های شهدا برکات بسیاری از حیث فرهنگی و اجتماعی و روحی و معنوی به همراه دارد، گفت: در شرایطی که امروز یکی از اهداف شوم و پلید دشمنان در جنگ نرم فرهنگی، جداکردن مردم از روحانیت انقلابی است، برپایی این کنگره‌ها در حقیقت این تلاش دشمن را تا حدود زیادی خنثی و یا کم اثر می‌کند.

وی اضافه کرد: اگرچه دشمنان هر نوع شگرد و راهکاری را دنبال می‌کنند اما ما بر توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار(ع) و به خصوص تبعیت از ولایت فقیه و نیز به برکت خون مطهر شهدا، در این جنگ پیروز هستیم به شرطی که با اخلاص بوده و مجاهدانه در میدان حاضر باشیم.

ارسال نظرات