خبرهای داغ:
آيت‌الله علوي گرگاني:

مردم وضعیت معیشتی مناسبی ندارند/مالیات و گرانی مردم را زیرفشار قرار داده است

يكي از مراجع تقليد گفت:اکنون مردم وضعیت معیشت مناسبی ندارند و بازارها رونق ندارد و نباید با مالیات و گرانی نیز مردم را اذیت کرد.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۵۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان حفاظت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: خداوند به وسیله پیامبران مردم را به سوی مسیر مستقیم هدایت کرد و آموزه‌هایی برای همه افراد جامعه فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند همه اعمال انسان را ثبت می‌کند البته باید توجه داشت قصد و نیت انسان نیز مهم است و از دید خداوند پنهان نیست.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نیت عمل از ارزش و اهمیت فراوانی برخوردار است گفت: برخی اوقات انسان از انجام عملی ناتوان است یا مشکلی در مسیر انجام برای او به وجود می‌آید ولی می‌تواند نیت انجام آن را داشته باشد تا از پاداش آن بهره‌مند شود.

 وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت:‌ دشمنان همواره به توطئه‌چینی علیه کشور می‌پردازند تا امنیت کشور را از بین ببرند ممکن است دشمنان در ظاهر عداوت خود را نشان ندهند ولی نقشه‌های پلیدی نسبت به ما پیگیری می‌کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: باید تمام توان را در خدمت به مردم به کار گرفت، نارضایتی مردم خشنودی دشمنان را به همراه دارد زیرا آنها منتظر این نارضایتی نسبت به نظام هستند.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی به زمان در مسؤولان گفت: مدیران و مسؤولان با این آگاهی باید نسبت به گرانی اجناس اقدام کنند و این امر بر اساس برنامه باشد و به هزینه‌ها و درآمد مردم توجه شود.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اکنون مردم وضعیت معیشت مناسبی ندارند و بازارها رونق ندارد و نباید با مالیات و گرانی نیز مردم را اذیت کرد.

وی تأکید کرد: مدیران و مسؤولان باید به این امر توجه داشته باشند و با توجه به اقتضائات زمان فعالیت کنند تا با برطرف شدن مشکلات، مردم رضایت داشته باشند و خداوند نیز رحمت خود را نازل کند و دعاهای خیر مستجاب شود.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید مراقب مصوبات خود باشد و در راه خدمت مردم به تصویب قوانین بپردازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار