خبرهای داغ:
آيت‌الله نوري همداني:

ولايت فقيه راه نجات و سعادت كشور است

يكي از مراجع تقليد گفت: ولايت فقيه راه نجات و سعادت كشور است؛ مردم بايد اين اصل را حفظ كنند و همواره از ولایت فقیه حمايت و پشتيباني داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۵۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به حوادث سال 88 اظهار کرد: در سال 88 در کشور اتفاقی افتاد که متاسفانه دشمن از آن اختلاف سوء استفاده کرد و عده‌ای در برابر نظام قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: چند ماه این جریان ادامه داشت تا عده‌ای ابزار دشمن شدند و دشمن آنها را تقویت می‌کرد و شعارهای هنجارشکن علیه نظام، انقلاب و ولایت فقیه سردادند که از جمله شعارها می‌توان به نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران اشاره کرد که مقصود براندازی بود.

این مرجع تقلید با اشاره به حادثه اوایل دی ماه سال 88 مصادف با عاشورای حسینی گفت: افرادی به خیمه‌های عزاداران حمله و به ساحت حضرت سیدالشهدا(ع) جسارت کردند که برای مردم مسلمان انقلاب کرده و شهید داده بسیار سنگین بود.

وی خاطرنشان کرد: در ششم دی ماه به منزل بنده آمدند ما نیز در آن روز وظیفه دانستیم و سخنرانی کردیم و سخنان بنده در رسانه‌ها پخش شد.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد ولی دشمن به این سمت آمده بود تا در این زمینه هنجارشکنی کند، از مردم خواستیم در سراسر کشور به میدان آیند و شور، حرکت و حماسه به بیافرینند و این فتنه را خنثی کنند.

وی ادامه داد: مردم واقع بین و مسلمان ایران حماسه 9 دی را به وجود آوردند و این حماسه در سراسر کشور رقم خورد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه راه نجات و سعادت کشور ولایت فقیه است گفت: مردم باید این اصل را حفظ کنند و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه با ایثار و شهادت داشته باشند البته در ایران میلیون‌ها انسان آماده شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: باید حوادث این ماه‌ها حفظ شود و قدر مردم را بدانیم و هماهنگ باشیم زیرا مردم در فتنه و پیش از فتنه فداکاری کردند بنابراین به مسؤولان توصیه می‌شود که بودجه و موارد دیگر همیشه باید به نفع مردم باشد و باید هزینه‌های اضافه را حذف کنند.

ارسال نظرات