نازی عابدینی گفت: ایدیولوژی اقتصاد مقاومتی بر مبنای تولید است و با زیاده خواهی و مصرف بیشتر مخالف است از اینرو ضروری است که ایدلولوژی اقتصاد مقاومتی برای دانش آموزان تبیین شود.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۶۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵

نازی عابدینی یکی از فرماندهان بسیجی شهرستان عنبرآباد استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  ایدیولوژی اقتصاد مقاومتی بر مبنای تولید است و با زیاده خواهی و مصرف بیشتر مخالف است از اینرو ضروری است که ایدلولوژی اقتصاد مقاومتی برای دانش آموزان تبیین شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از مراکز تولیدی بازدید کنند افزود: بازدید از مراکز تولیدی می تواند نقش موثری در تبیین فرایند و چگونگی تولید و شرایط اقتصادی کشورمان داشته باشد.

عابدینی خاطر نشان کرد: ایدیولوژی اقتصاد مقاومتی نشان دهنده این است که در صورت تحریم و مشکلات عدیده اقتصادی می توان از طریق برنامه ریزی و تدوین منشور اقتصادی انضباط اقتصادی را به دانش آموزان آموزش داد تا بتوانند با صرفه جویی در هزینه های مختلف و با مشارکت و تعاونی در جهت تولید محوری و عدم وابستگی پیش بروند.

این فرمانده بسیجی در پایان افزود: استقلال و خودکفایی یکی از مبناهای اصلی تبیین  ایدیولوژیک اقتصاد مقاومتی برای دانش آموزان است تا از طریق آموزش کسب و کار و کارآفرینی بتوانند تولیدکنندگان خوبی برای آینده اقتصاد کشورمان شوند.

ارسال نظرات