خبرهای داغ:
حجت الاسلام احمد سالك نماينده مردم در مجلس و نايب الرئيس كميسيون فرهنگي مجلس امشب در همايش علمداران بصيرت و شهادت بزرگداشت شهداي روحاني شهرستان آزادشهر كه در مسجد جامع اين شهرستان برگزارشد. .
کد خبر: ۸۹۶۷۸۷۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام احمد سالك نماينده مردم در مجلس و نايب الرئيس كميسيون فرهنگي مجلس امشب در همايش علمداران بصيرت و شهادت بزرگداشت شهداي روحاني شهرستان آزادشهر كه در مسجد جامع اين شهرستان برگزارشد، گفت: رمز موفقيت اسلام در 14 قرن نعمت ولايت و رهبري بوده است و رمز موفقيت ايران اسلامي با رهبري حكيمانه حضرت امام خميني(ره) و امروز هم خلف صالح آن، حضرت امام خامنه اي بوده است.

نايب رئيس كميسيون فرهنگي مجلس افزود: تضعيف و تخريب جايگاه رهبري راهبر اساسي دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي است و دشمنان از ابتداء تا كنون در تلاش هستند امنيت كشور ما را به چالش بكشند، اما درايت و رهبري خردمندانه مقام معظم رهبري وهمراهي ملت ايران اين توطئه ها را خنثي كرده است.

حجت الاسلام سالك با اشاره به فرا رسيدن 9 دي گفت: دشمنان با به راه انداختن فتنه در سالهاي 78 و 88 در صدد نابودي انقلاب اسلامي بودند كه با هوشياري ملت بصير ايران اسلامي و با خلق حماسه 9 دي اين بار هم نقشه هاي آنان منجر به شكست شد.

وي تصریح کرد: دشمنان هنوز از كينه توزيهاي خود نسبت به انقلاب اسلامي دست بردار نيستند و فتنه جديد با كليد واژه (نفت) با سياست توسعه دروغ،تهمت و قداست شكني در تلاش هسنتد درون انقلاب را بپوسنند كه هوشياري، بصيرت تنها راه مقابله با اين فتنه ها ست.

درادامه اين مراسم دكتر ابراهيمي نماينده مردم آزادشهر در مجلس شوراي اسلامي هم در سخناني با اشاره به خلق حماسه 9 دي گفت: در حماسه 9 دي نور الهي در قلوب ملت ايران متجلي شد.

وي افزود: حضور پرشور مردم در صحنه هاي انقلاب اين نظام را در برابر دشمنان بيمه كرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها