خبرهای داغ:
حجت لاسلام امینی گفت:قدرت بلامنازع مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در صحنه های مختلف، انقلاب را از چنگال بدخواهان و نامردان نجات داده و در سال های گذشته و در جنگ تحمیلی علیه کشور و اخیرا هم با آفریدن حماسه با شکوه در ۹ دی سال ۸۸، اقتدار خود را به رخ تمام دشمنان و بدخواهان کشید.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۲۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، جلسه برنامه ریزی برای بزرگداشت حماسه باشکوه ۹ دی صبح با حضور مسئولان شهرستان در محل سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.

امام جمعه نطنز در این جلسه با تاکید بر این که هیچ قدرتی در دنیای امروز برتر از قدرت مردمی نیست، اظهار کرد: همین قدرت مردم بود که توانست در برابر رژیم تا دندان مسلح پهلوی و مورد حمایت ابرقدرت ها را شکست دهد و انقلاب اسلامی را با تکیه بر ایمان و اراده خود به پیروزی برساند.

حجت الاسلام روح الله امینی افزود: حضرت امام خمینی (ره) به پشتوانه همین قدرت و خواست های مردمی توانست بر جبهه مستکبران پیروز شود و پایه های نظام اسلامی را محکم و استوار کند.

وی تصریح کرد: این قدرت بلامنازع مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در صحنه های مختلف، انقلاب را از چنگال بدخواهان و نامردان نجات داده و در سال های گذشته و در جنگ تحمیلی علیه کشور و اخیرا هم با آفریدن حماسه با شکوه در ۹ دی سال ۸۸، اقتدار خود را به رخ تمام دشمنان و بدخواهان کشید.

امام جمعه نطنز با اشاره به فتنه ۸۸ و حوادث ناگوار در آن سال، تاکید کرد: گروه های مختلف به بهانه های متعدد و واهی و البته با حمایت های گسترده مالی از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کردند تا طرح براندازی را رقم بزنند اما به لطف خداوند، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و حضور در صحنه مردم، این طرح ناکام ماند.

وی بر ضرورت گرامیداشت این روز تاکید کرد و افزود: تکلیف گرایی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی از شاخصه هایی است که ملت بزرگ ایران را در فتنه های مختلف نجات داده و می دهد و در این بین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک نقش بسیار اساسی را ایفا می کند.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: هرچند بعضی از مسئولان نمی خواهند و یا نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند، اما مردم این نشدن ها را به پای نظام نخواهند نوشت و همواره از انقلاب و ولایت دفاع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی مخصوص جریان اصول گرایی نیست و اصلاح طلبان متدین و انقلابی و همچنین دیگر گروه های سیاسی نیز باید جلودار برگزاری برنامه ها برای گرامیداشت حماسه ۹ دی باشند و اسیر برخی افکار پوچ نوکران آمریکایی و اسرائیلی قرار نگیرند.

امام جمعه نطنز خاطر نشان کرد: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال با سخنرانی محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش در روز نهم دی ماه ساعت ده صبح در مسجد الزهرا (س) نطنز برگزار می‌شود.
ارسال نظرات