خبرهای داغ:
اساتید بسیجی دانشگاه­های استان گلستان ؛ با لبیک انقلابی خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، علاج فتنه‏ها را حضور مردم شهیدپرورمان در عرصه جهاد کبیر و نیز صحنه‏های علمی و عملی انقلاب اسلامی ، همانند آنچه که در ۹ دی سال ۸۸ اتفاق افتاد می‌دانند و برای این مهم تلاش مجاهدانه خواهند نمود .
کد خبر: ۸۹۶۷۹۵۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

"بسم الله الرحمن الرحيم"

بيانيه سازمان بسيج اساتيد دانشگاه­های استان گلستان به مناسبت يوم الله نهم دي -  سال 1396

حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی" : حماسه مردم در 9 دی 88 بسیار فراتر از پیش بینی ها بود و ضد انقلاب را به کلی مأیوس کرد.

چه شورانگیز و دشمن شکن بود حماسه­ نهم دی ماه 1388 ، تحقيقاً وقتی مردم غیور ايران اسلامي پرچم شهیدان را بر دوش گرفته ، به خیابان ها آمدند و در حمایت از دین ، آزادگی و ولی امر زمان  ( حضرت امام خامنه­ای "مدظله العالی" )آتش فتنه را خاموش کردند و موجبات رضايت  حضرت ولي عصر (عج) فراهم شد . حماسه حضور ميليوني نهم دي ، نمايش قدرت نرم و تبلور سرمايه اجتماعي نظام بود . اين روز به حق ، روز بصيرت و مصداق مثال زدني بيداري و بصيرت ملي بود .

مردم در نهم دي نشان دادند كه جايگاه ولایت فقيه فراتر از آن است كه در انديشه كوچك مغرضان و دشمنان بگنجد و ولايت ولي ، ولايت عشق و محبت است . مردم در اين روز زيباترين نواي عاشقانه را سرودند و نشان دادند كه ولي فقيه ، امير دل­ها و روح آنهاست . اتفاقات 8 ماه فتنه گري و بخصوص عاشوراي 1388 گرچه برای تمام عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) بسیار دردناک بود اما پرده­های دروغ و نقاب­های نفاق و فریب را از چهره تو در توی دشمنان برانداخت و توطئه­های آنان را نقش بر آب نمود  . اما موج خشم امت عاشورایی ایران اسلامی که از اعماق قلوب پیروان مکتب حسینی فوران می­کرد ، طوفانی عظیم به­پا نمود و به حرکتی مقدس ، انقلابی و ملی بدل شد که بزرگترین راهپیمایی سه دهه اخیر را در دفاع از حریم ولایت و عشق به اهل بیت (ع) در روز 9 دی ماه 1388 رقم زد که طومار پلید فتنه گران داخلی و خارجی را در هم پیچید .

و حال در ایام سرنوشت ساز کنونی ، که با شکست جبهه صهیونیست  بین الملل و شجره خبیثه ملعونه آن در منطقه (داعش ) همراه  می­باشد و نیز در بدو ورود به سالروز بصیرت (نهم دی) که به­حق روز میثاق امام و مردم انقلابی  نام گرفته است  ، بسیج اساتید دانشگاه­های استان گلستان که به تعبیر امام خامنه­ای عزیز که اساتید را فرماندهان جنگ نرم نام­گذاری نموده­اند ، ضمن بزرگداشت یوم‏الله ۹ دی ۸۸ ، با آرمان‏های متعالی حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق نموده و به مولا و مقتدای خود ، حضرت امام خامنه‏ای (مدظله العالی) ، معروض می‏دارد ، با  بصیرت انقلابی خود  ،  تمام سعی و تلاش خود را در هر سنگری که صلاح بدانند ، به‏خصوص سنگر علم و فناوری دانشگاه ، که همواره مورد تاکید معظم‏له بوده است ، با بصیرت روزافزون و عمل صالح به‏کار خواهند گرفت .

اساتید بسیجی دانشگاه­های استان گلستان ؛ با لبیک انقلابی خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، علاج فتنه‏ها را حضور مردم شهیدپرورمان در عرصه جهاد کبیر و نیز صحنه‏های علمی و عملی انقلاب اسلامی ، همانند آنچه که در ۹ دی سال ۸۸ اتفاق افتاد می‌دانند و برای این مهم تلاش  مجاهدانه خواهند نمود .

به همین مناسبت پیشاپیش عزم و اراده جهادی خود را در عرصه مقابله با فتنه گران داخلی و خارجی به نمایش خواهند گذاشت و در گردهمایی بزرگ اساتید دانشگاه­های استان  گلستان که در هفته بصیرت در روز چهارشنبه  6 دی 1396 در دانشگاه گلستان با عنوان: همایش"علمی و تحلیلی پایان فریب" برگزار می­گردد. و نیز همگام با مردم انقلابی در تجمع بزرگ یوم الله 9 دی  در مصلی حضور پرثمر ، انقلابی و شایسته خواهند داشت.

( و من الله التوفیق )

«  سازمان بسیج اساتید دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان  »

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها