کارشناس مسائل سیاسی خدابنده ای:
۹ دی، یک حماسه بی‌نظیر تاریخی و تجلی وحدت ملی حول محور ولایت فقیه و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۵۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارشناس مسائل سیاسی خدابنده ای بااشاره به ۹دی گفت: ملت‌های مسلمان با برپایی راهپیمایی و تظاهرات کار خود را در روزهای اخیر در پاسخ به تصمیم ترامپ انجام داده‌اند و حال دولت های اسلامی باید نقش خود را ایفا کرده و این فتنه جدید ایادی استکبار جهانی را در نطفه خفه کنند همانگونه که مردم جمهوری اسلامی ایران در ۹دی سال۸۸این کار را کردند.

علی بیگدلی افزود: قطعا بارها جمله «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» را شنیده ایم، پاسخ فرمانده معظم کل قوا به یاوه گویی های سران استکبار جهانی، نشان از یک جهان بینی اسلامی دارد،تحولات فعلی که در منطقه غرب آسیا شاهد آن هستیم، مانند گسترش حملات سعودی‌ها به یمن و پایان کار داعش در عراق و سوریه همگی نوعی انفعال را در جبهه استکبار به دنبال داشته است.

وی اظهارداشت: تاکیدات مقام معظم رهبری جهت مقابله با فتنه عربی-عبری که رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی به دنبال آن هستند، نیاز به انسجام و اتحاد ملت‌های اسلامی دارد و دنیای اسلام می‌تواند با تشریک مساعی، هزینه‌های این اقدام را سنگین کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: حماس و فتح در یک اقدام سنجیده انتفاضه جدیدی را ایجاد کرده‌اند که نویدبخش روزهای روشن برای ملت مظلوم فلسطین خواهد بود و حمایت از انتفاضه جدید ملت مسلمان فلسطین در آینده می‌تواند در نابودی رژیم صهیونیستی گام موثری باشد.

وی افزود: ملت‌های مسلمان با برپایی راهپیمایی و تظاهرات کار خود را در روزهای اخیر در پاسخ به تصمیم ترامپ انجام داده‌اند و حال دولت های اسلامی باید نقش خود را ایفا کرده و این فتنه جدید ایادی استکبار جهانی را در نطفه خفه کنند همانگونه که مردم جمهوری اسلامی ایران در ۹دی سال۸۸این کار را کردند.

بیگدلی گفت: ۹دی را باید گرامی داشت و از فراموش شدنش جلوگیری کرد زیرا حماسه بزرگ و تاریخی خلق شده در چنین روزی، نمایش قدرت فکری ملت ایران و قدرت نظام جمهوری اسلامی است و ۹ دی، یک حماسه بی‌نظیر تاریخی و تجلی «وحدت ملی» حول محور «ولایت فقیه» و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

وی افزود: مردم مؤمن و انقلابی ایران با خلق حماسه ماندگار و اعجاب‌برانگیز ۹دی، دیانت، بصیرت، ولایتمداری، دشمن‌شناسی، وفاداری و تکلیف‌گرایی خود براساس اسلام ناب محمدی (ص) را به نمایش گذاشتند و به طور قطع روز ۹ دی، یوم‌الله است چراکه در این روز، ملت ایران تحت هدایت‌های الهی و عنایات ائمه اطهار و خصوصاً حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، بزرگ‌ترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را در هم شکست.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: ۹دی را می‌توان از نقاط عطف تاریخی در فرآیند و عرصه تقابل راهبردی و مبارزه مستمر و دائمی میان انقلاب اسلامی و ملت ایران، با نظام سلطه و شبکه استکبار دانست و  تأمل در این نقطه عطف تاریخی نشان می‌دهد خودجوشی و مردمی بودن از ویژگی‌های اصلی و برجسته این حماسه تاریخی است.

ارسال نظرات