جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان از اعزام اولین و بزرگترین اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به منطقه کم برخوردار صیدن‌ شهرستان باغملک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۵۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان از اعزام اولین و بزرگترین اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به منطقه کم برخوردار صیدون‌ شهرستان باغملک خبر داد.
ستوان یکم پاسدار سجاد بهمئی اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مبنی بر خدمات رسانی و محرومیت زدایی، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار ، اولین و بزرگترین اعزام اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی خود را به شهرستان باغملک منطقه صیدون اعزام می کند.

وی افزود: این اعزام ۱۵ دی ماه جاری به مناسبت سالگرد قیام بزرگ ایل غیور بهمئی در سال ۱۳۵۷ و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این قیام در روز جمعه ۱۵ دی ماه با حضور بیش از ۲۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در شهر صیدون برگزار می شود.

بهمئی با بیان اینکه این اعزام پنجاه و نهمین اعزام سازمان و اولین اعزام به شهرستان باغملک است، گفت: در این اکیپ، تخصص هایی همچون قلب، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، داخلی، زنان،اطفال، ارولوژی، دندانپزشک، و غیره حضور دارند که خدمات رایگان به مردم محروم و کم برخوردار منطقه صیدون باغملک ارائه می دهند.
گفتنی است: این اعزام با همکاری فرماندهی محترم سپاه ناحیه مقاومت بسیج باغملک و کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان باغملک انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات