خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، 9 دی را روز اعلام برائت و بیزاری ملت ولایی ایران از فتنه‌گران داخلی و حامیان خارجی آن ها دانست و گفت: 9 دی نماد پیوند مستحکم امت با ولایت است و مظهر حضور وفادارانه، ‌مومنانه و ولایتمدارانه ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۶۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت با بیان اینکه این ملت ثابت کرده که هر گاه انقلاب در معرض دشمنی‌های دشمنان خارجی و داخلی قرار گیرد، مردم در صحنه حاضر شده و حماسه خلق می کنند، گفت:‌ 9 دی را باید حماسه ماندگار امت در پاسداری و دفاع از ولایت دانست.

وی در ادامه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد بصیرت اشاره و بیان کرد: شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز، حضور در لحظه مناسب و مورد نیاز، این اساس کار است که مؤمن باید این را هم با خود همراه داشته باشد تا بتواند وجودش مؤثر بشود، آن کاری را که باید انجام بدهد، بتواند انجام بدهد.

حجت الاسلام صمددوخت در ادامه به ضرورت وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره و اظهارداشت: وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی که یکی از کانون های مستحکم این انقلاب است همه امیدهای دشمنان را به یاس تبدیل کرده و توطئه های دشمنان را با تدابیر و رهنمودهای پیامبرگونه خودشان، نقش برآب کرده است.

محمدتقی صمددوخت خاطرنشان کرد: در فتنه 88 این ستون و خیمه انقلاب مورد هدف قرار گرفت اما ملت ایران با حضور یکپارچه در 9 دی اعلام کردند که همواره از این ولایت دفاع کرده و هرگز اجازه نخواهند داد که کسی به این اصول اصلی این انقلاب لطمه وارد کند. در واقع این ملت حسینی در حماسه 9 دی با انگیزه اصلی حمایت از ولایت فقیه وارد عرصه شدند.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی نشان داد که انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن همواره با دست قدرت و هدایت الهی و اتکا به مردم مؤمن، ولایت مدار و با بصیر ایران از میدان‌های خطر و تهدید‌ با سربلندی عبور کرده و برای پاسداری از آرمان های والای امام راحل (ره)، ارزش های انقلاب و خون شهدا، با قدرت هرچه تمام ادامه می دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان، استقلال و امنیت و پیشرفت همه جانبه امروز ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیز و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر‌نشان کرد: در شرایط کنونی الهام از فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تفکر بسیجی، الگوی شایسته و اثربخش برای همگان است و این روحیه والا می‌تواند راهگشای بسیاری از تنگنا های موجود باشد.

ارسال نظرات