سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: شهروندان در صورت مشاهده دودزا بودن اتوبوسی در شهر به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اطلاع دهند تا همان روز رفع نقص صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۷۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید احمد میرمحمدی  از انجام بازبینی فنی اتوبوس‌ها در فصل سرما خبر داد و گفت: قبل از فرا رسیدن فصل سرما تمامی اتوبوس‌ها بازدید فنی شده و امسال در فصل زمستان مشکل سرما در اتوبوس‌های سطح شهر نداریم.

وی هدف از اجرای طرح بازبینی اتوبوس‌ها را در راستای آمادگی در فصل سرما ذکر کرد و گفت: رفع نقص فنی، بازبینی سیستم‌های گرمایشی، سیستم روشنایی، سیستم پنوماتیک، لاستیک و ترمز و سیستم سوخت‌رسانی در این طرح مد نظر قرار گرفته شد و تمام اتوبوس های فعال در سطح شهر توسط واحد فنی تعمیرگاه مورد بررسی و اتوبوس هایی که مشکل فنی داشته رفع نقص شده و این امر در پایان فصل سرما هر روزه انجام خواهد شد .

میرمحمدی افزود : اجرای طرح زمستانه در تعمیرگاه اتوبوسرانی از اواخر مهرماه امسال و با رفع نقص از بخاری اتوبوس‌ها، آغاز شد.

وی  تصریح کرد: امسال نیز مانند سال گذشته همه اتوبوس‌های شهر از سیستم گرمایشی برخوردار هستند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک کفت: علاوه بر این رفع مشکل دودزایی از تمامی اتوبوس‌ها انجام شده است لذا شهروندان در صورت مشاهده دودزا بودن اتوبوسی در شهر به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اطلاع دهند تا همان روز رفع نقص صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات