رئیس تبلیغات اسلامی بجستان تاکید کرد: بازخوانی و تبیین چرایی حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ نیاز دائمی جامعه اسلامی و از رخداد‌های آگاهی‌بخش و مولّد هوشمندی و هوشیاری برابر سناریو‌های دشمنان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۶۸۰۲۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
 علی سطان مرادی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تاکید به حضور مردم در مراسم روز ۹ دی ماه در بجستان اظهار کرد: نه دی ماه روز تجدید بیعت مردم ایران با ولایت مطلقه فقیه است و حرکت میلیونی ملت ایران در سال ۸۸ نشانگر آن بود که مردم در بزنگاه‌ها پشت سر ولایت هستند، محکم ایستادگی میکنند و نمیگذارند تا بیگانگان کوچکترین گزندی به این کشور وارد کنند.

سطان مرادی ادامه داد: امروز برخی افراد، جریانات و رسانه‌های بیگانه که با ما دشمنی دارند، چه فعالیت‌هایی می‌کنند؟ و از محوری‌ترین فعالیت‌هایشان، با طرح شبهات به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند و متاسفانه عده‌ای در داخل نیز با آن‌ها همراهی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امام (ره) مکررا می‌فرمود: «ببینید دشمن چه می‌گوید و اگر شما همان راه را می‌روید اشتباه است» اذعان کرد: امام (ره) می‌فرمودند: «پیرو ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند».

رئیس تبلیغات اسلامی بجستان در ادامه تبیین جایگاه ۹ دی تصریح کرد: حماسه ۹ دی نقش مردم و سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای دوست و دشمن بار دیگر بارزتر کرد تا پیوند اسلامیت، جمهوریت نظام و صیانت از آزادی مردم با اتکا به اعتقادات اسلامی، انقلابی و همه ظرفیت‌های قانونی، سیاسی، مردمی و به ویژه ایستادگی مردم تحت رهبری مقام رفیع ولایت در برابر قانون شکنان، دنیا طلبان، مرددین، متزلزلین و مخالفان نظام و انقلاب اسلامی از سوی دیگر تثبیت و مرزبندی شود.

دبیر ستاد بزرگداشت ۹ دی شهرستان بجستان عنوان کرد: تردیدی نیست که خلق حماسه عظیم نهم دی ماه که با حضور خروشان و ده‌ها میلیونی ملت ایران و اعلام برائت و بیزاری آنان از اصحاب فتنه و هتک حرمت مقدسات و ارزش‌های مذهبی در روز عاشورا رقم خورد، بیش از هر مقوله‌ای این حقیقت را فریاد زد که کشور و ملتی که از نعمت ولایت فقیه و رهبری حکیم و دوراندیش برخوردار است بر هرگونه سختی، توطئه و فتنه‌ای فائق خواهد آمد.

وی ادامه داد: بازخوانی و تبیین چرایی حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ نیاز دائمی جامعه اسلامی و از رخداد‌های آگاهی‌بخش و مولّد هوشمندی و هوشیاری برابر سناریو‌های دشمنان ایران اسلامی است چرا که ملت تاریخ‌ساز ایران اسلامی با الهام از فرهنگ عاشورایی، اوج شور و شعور دینی، بصیرت سیاسی و ولایتمداری خود را در این روز به نمایش گذاشتند.

سطان مرادی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است این مراسم در بجستان باشکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد شد وتا به امروز چند جلسه با سپاه شهرستان برگزار و سخنران مراسم انتخاب شده و طی امروز در نشستی که در دفتر امام جمعه برگزار میشود برای کیفی سازی و چگونگی برگزاری این مراسم به بحث و بررسی خواهیم پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها