در مرحله استانی مسابقات قرآنی بسیج در زاهدان صورت صورت گرفت:
مرحله استانی مسابقات قرآنی بسیج به مدت دو روز در کانون شهید عالی زاهدان برگزار و از برگزیدگان تقدیربه عمل آمد
کد خبر: ۸۹۶۸۰۲۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج: نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان استان درمراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با تبریک فرا رسیدن ۹ دی اظهار داشت:حماسه ۹ دی حرکتی فرهنگی و هوشمندانه بود که نقش تاثیرگذاری در اقتدارو عزت انقلاب در دنیا ایفاء کرد و علاوه بر آن توانست پاسخی محکم به یاوه گویی‌های استکبار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین علی نقی طهرانی زاده با اشاره به اهمیت پرداختن به مفاهیم قرآن در جامعه افزود: اگرمفاهیم و دستورات قرانی در جامعه نهادینه شود بسیاری از چالش‌ها و معضلات نیز رفع می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم کتابی است که در آن به سرنوشت اقوام مختلف اشاره شده تا انسان‌ها از آن پند گیرند، تصریح کرد:این کتاب آسمانی بسیاری از حوادثی که اکنون بشر با آن دست و پنجه نرم می‌کند را پیشگویی کرده است.

وی ادامه داد: ظهور حضرت مهدی (عج) و برقراری حکومت صالحان و انقلابی جهانی یکی از پیشگویی‌های قرآن است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان استان گفت: برپایی قیامت از جمله بشارت‌های قرآن است و در این میان انسان نیز وظیفه دارد احکام و دستورات قرآنی که سنت پیامبر نیز هست را برای رستگاری خویش بکار بندد.


مسئول حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) نیز در این مراسم گفت: با کمی دقت در مفاهیم قرآنی به روشنی در می‌یابیم که قرآن برای جامعه، سیاست، علم و زندگی بشر برنامه داردو انسان با عمل به این برنامه‌ها به رستگاری می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین موذنی افزود: قرآن نسخه‌ای برای تربیت انسان است که می‌تواند انسان را کامل کند و جامعه را نیز اصلاح و به مرتبه عالی برساند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه سلمان نیز در این مراسم گفت: قرآن در جامعه عزت و پیروزی را نصیب مسلمانان می‌کند و هدایتگر جامعه به سوی روشنی وو کمال است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین کده‌ای افزود: عدالت و آزادگی ارتقاء ارزش‌های انسانی، همبستگی ملی از جمله دستاورد‌های قرآن در جامعه است.

گفتنی است: در پایان این مراسم از برگزیدگان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات